کد خبر : 1825131 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:02 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

تکرار حماسه شواینی در فینال لیگ اروپا

فرانکفورت برای این قهرمانی خون ریخت

سباستین روده، هافبک فرانکفورت‌ در دیدار فینال لیگ اروپا به‌شدت دچار مصدومیت شد اما هر طور که بود به بازی ادامه داد.

فرانکفورت برای این قهرمانی خون ریخت

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت فرانکفورت دیشب در بازی فینال رقابت‌های لیگ اروپا که در سانچز پیسخوان سویا برگزار شد به مصاف گلاسکو رنجرز اسکاتلند رفت و موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد تا جام قهرمانی لیگ اروپا را بالای سر ببرد.

اما در همان نخستین لحظات بازی فینال لیگ اروپا شاهد یک صحنه خشن بودیم؛ جایی که در دقیقه پنج بازی کاپیتان فرانکفورت با خطای کف پای جان لاندسترام مدافع گلاسکو رنجرز مواجه شد. بعد از این خطای خشن سباستیان روده بلافاصله روی زمین افتاد. هافبک فرانکفورت دچار خونریزی شد و تیم پزشکی سریعاً برای درمان او وارد زمین شدند.

در ابتدا اوضاع خیلی خوب به نظر نمی‌رسید اما کادر پزشکی اینتراخت فرانکفورت بعد از پنج دقیقه هر طور که بود با اقدامات درمانی شرایط بازگشت سباستیان روده به زمین بازی را فراهم کردند. نکته قابل توجه اینکه مدافع رنجرز بابت این خطا یک کارت زرد هم دریافت نکرد.

هافبک باتجربه فرانکفورت بعد از پایان بازی در‌باره این صحنه گفت: "من هوشیار بودم و در واقع فقط درد داشتم. من در این لحظه به فینال جام جهانی و شواینی فکر کردم."
این بازیکن تا پایان وقت‌های قانونی بازی در ترکیب فرانکفورت باقی ماند اما در دقیقه 90 تعویض شد.

در واقع به نظر می‌رسد شواین اشتایگر کسی بوده که سباستین روده با فکر کردن به او تصمیم گرفته به کار خود ادامه دهد. بارها اتفاق افتاده بود که ستاره سابق بایرن مونیخ در زمان بازی با خطاهای شدیدی از سوی حریف مواجه شده اما با این وجود به کار خود ادامه می داد؛ مهم‌ترین مثال برای این موضوع به فینال جام جهانی 2014 برمی‌گردد جایی که شواین اشتایگر به‌شدت از ناحیه سر دچار مصدومیت و خونریزی شد اما تا پایان 120 دقیقه در زمین باقی ماند و به تیم ملی آلمان در راه قهرمانی جام جهانی کمک کرد.

1714634

 

1714635

دیدگاه‌ها