کد خبر : 1825134 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:30 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

این ششمین شهر میزبان ما بود

جانملکی: بازی کنار شیری گل‌زدن یادم می‌دهد

مدافع نساجی مازندران پایه گذار پیروزی تیمش مقابل هوادار بود.

جانملکی: بازی کنار شیری گل‌زدن یادم می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، امیر مهدی جانملکی یکی از گل‌های نساجی به هوادار را به ثمر رساند؛ او در مورد پیروزی تیمشان به خبرنگار ما گفت: واقعا بازی خیلی سختی بود. هوادار در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی گرفته بود ما هم می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم، خدا را شکر شرایط بازی طوری پیش رفت که توانستیم دو گل بزنیم و با امتیاز کامل از زمین خارج شویم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.
او در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: دومین گل فصلم را زدم. خدا را شکر که توانستم مثمرثمر باشم و کمک کوچکی به تیمم کردم.
دفاع جوان نساجی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند به‌عنوان یک مدافع جای حامد شیری که بهترین گلزن نساجی است و  در همین پست بازی می‌کند؛ بگیرد یا خیر، گفت: کنار آقا حامد بازی کردن این حسن‌ها را دارد که ما تجربه لازم را کسب کنیم. امیدوارم من هم مثمرثمر باشم و بتوانم گل‌های بیشتری بزنم.
مدافع نساجی در مورد اینکه بازی خانگی‌شان‌ را در تهران برگزار کردند عنوان کرد: این موضوع آنقدر تکراری شده که همه، همه چیز را می‌دانند. ششمین شهری بود که در آن میزبان شدیم، شرایط این‌گونه پیش رفت و باید از آقای حدادیان تشکر کنیم که بهترین امکانات را برای ما در نظر گرفت؛ امیدوارم مسئولین کمی توجه کنند و سال آینده به تیم ما کمک شود.
جانملکی در مورد حضور هواداران‌شان پشت در ورزشگاه نظرش را این‌گونه بیان کرد: هواداران ما بی نظیر هستند همان‌طور که در بازی‌های جام حذفی مشاهده کردید. برای آن‌ها فرقی ندارد  تیم ما در جنوب بازی داشته باشد یا شمال، همیشه از ما حمایت می‌کنند و خدا را شکر که توانستیم با کسب ۳ امتیاز یک هدیه خوب به آنها بدهیم.
وی در مورد اعتراض عنایتی به داور اظهار کرد: باید کارشناسان در این‌باره نظر بدهند و فکر می‌کنم این‌گونه بهتر است.
این بازیکن در مورد اینکه دومین تیمی هستند که در نیم فصل دوم هوادار را مغلوب خود کردند گفت: هوادار تیم خوب و منسجمی است و خیلی خوشحالیم که توانستیم برنده بازی بشویم و امتیاز بگیریم.
بازیکن نساجی در مورد حضور اسماعیلی و دو بازی که با او پشت سر گذاشتند عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم فصل را با یک رتبه خیلی خوب تمام کنیم؛ رتبه‌ای که در شأن قهرمان جام حذفی کشور باشد.
جانملکی در پایان در مورد دیدار هفته آینده با ذوب آهن افزود: بازی سختی با تیم خیلی خوب ذوب آهن داریم، امیدوارم در آن بازی با تمرکز لازم پیش برویم و بتوانیم امتیاز خیلی خوبی از آن بازی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها