کد خبر : 1825137 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:18 | 12.8K بازدید | 14 دیدگاه

گزارش؛

احتمال جذاب؛ هم‌گروهی بارسا و فرانکفورت درچمپیونزلیگ

ممکن است در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل بعد، دو تیم بارسلونا و فرانکفورت در یک گروه قرار بگیرند.

احتمال جذاب؛ هم‌گروهی بارسا و فرانکفورت درچمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در ورزشگاه سانچس پیسخوان سویا، تیم آینتراخت فرانکفورت با پیروزی در ضربات پنالتی بر رنجرز، قهرمان لیگ اروپا شد. بازی پس از 120 دقیقه تلاش با تساوی 1-1 خاتمه پیدا کرده بود ولی آرون رمزی ستاره رنجرز، پنالتی خود را از دست داد تا در نهایت تیم آلمانی قهرمان شود و به این‌ترتیب مستقیما راهی دور گروهی لیگ قهرمانان شود. جالب اینکه قهرمان لیگ اروپا همیشه در سید یک لیگ قهرمانان قرار می‌گیرد.

1714554

تا به اینجا تیم‌های حاضر در سید یک لیگ قهرمانان عبارتند از رئال مادرید، بایرن مونیخ، پی اس جی، پورتو و آینتراخت فرانکفورت. به این جمع سیتی(اگر قهرمان لیگ برتر شود)، لیورپول(اگر قهرمان لیگ برتر یا لیگ قهرمانان شود)، آژاکس(اگر رئال قهرمان لیگ قهرمانان شود) و میلان یا اینتر نیز اضافه خواهند شد.

در سید دوم نیز فعلا حضور چلسی، بارسلونا، یوونتوس، اتلتیکو، سویا و لایپزیش قطعی شده است. تاتنهام یا آرسنال و از بین سیتی، لیورپول یا آژاکس نیز یک تیم در این سید قرار خواهد گرفت.
 

1705884

 

1705882

 

با قرار گرفتن آینتراخت در سید یک و بارسا در سید دو، می‌توان انتظار داشت که این دو تیم در مرحله گروهی به یکدیگر برخورد کنند که اتفاق جالبی خواهد بود. دو تیم در یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برابر هم قرار گرفتند و تیم آلمانی توانست با برتری 4-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه نهایی شود. بازی برگشت در نوکمپ و فروش بلیت‌های بازی از سوی اعضای باشگاه بارسلونا به هواداران فرانکفورت حواشی فراوانی به دنبال داشت و فرانکفورت در نوکمپ به‌نوعی میزبان بارسلونا بود.

دیدگاه‌ها