کد خبر : 1825140 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:11 | 17.9K بازدید | 10 دیدگاه

آلابا هم به بتیس نرسید

بیل بازی خداحافظی با برنابئو را از دست داد

گرت بیل امروز هم انفرادی تمرین کرد تا حضورش در بازی فردا برابر بتیس تقریبا غیرممکن باشد.

بیل بازی خداحافظی با برنابئو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، ماه ژوئن ،حضور 9 ساله گرت بیل در رئال رسما به اتمام خواهد رسید و ستاره ولزی دیگر به باشگاه مادریدی تعهدی نخواهد داشت. بیل با انتقال 101 میلیون یوروییِ رکوردشکن خود در سال 2013، تاتنهام را به مقصد رئال ترک کرد. تا سال 2018 نیز یک ستاره موثر و مهم برای رئال بود ولی در 4 سال اخیر دیگر نشانی از گرت بیل آماده گذشته نداشته است. او یک سال نیز قرضی برای تاتنهام بازی کرد و سرانجام در پایان فصل جدا خواهد شد.

1706846

 

بیل فصل جاری به تعداد انگشتان دو دست هم برای رئال بازی نکرد(هفت بازی و یک گل) و یک بار نیز در برنابئو به‌شدت از سوی هواداران با سوت‌های اعتراضی مواجه شد و پس از آن دیگر حاضر نشد به بهانه مصدومیت به میدان برود. رئال فردا برابر رئال بتیس، آخرین بازی خانگی فصل را پیش رو دارد و بیل امروز هم انفرادی تمرین کرد. مارسلو و داوید آلابا نیز انفرادی تمرین کردند هرچند مدافع برزیلی در انتها به تمرین گروهی اضافه شد. 

1704514

 

به این ترتیب انتظار می‌رود که بیل و آلابا فردا برابر بتیس به میدان نروند؛ دیداری که بازی خداحافظی قطعی ستاره ولزی و ایسکو با هواداران است و مارسلو نیز اگر باشگاه به وی قرارداد جدید پیشنهاد ندهد، شرایطی مشابه را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها