کد خبر : 1825148 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:45 | 29.2K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش؛

ایمیل اشتباهی که ستاره فرانکفورت را قهرمان اروپا کرد!

اقدام عجیب و خارج از عرف باشگاه آینتراخت در قبال فیلیپ کاستیچ، در نهایت به سود هر دو طرف تمام شد.

ایمیل اشتباهی که ستاره فرانکفورت را قهرمان اروپا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از اتمام انتقالات تابستانی 2021، فیلیپ کاستیچ، مهاجم صرب تیم فرانکفورت به دلیل ناکامی در انتقال به لاتزیو از دست مدیران باشگاه آلمانی به‌شدت عصبانی بود. بیانکوچلستی بعد از واگذاری خواکین کوریا به اینتر برای جذب جانشین این بازیکن وارد عمل شده و برای خرید فیلیپ کاستیچ از فرانکفورت اقدام کرده بود.

1639545

 

مدیران باشگاه لاتزیو در روز پایانی پنجره تابستانی مبلغ 10.2 میلیون یورو به‌علاوه بندهای پاداش برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده و درخواست خود را از طریق ایمیل به باشگاه فرانکفورت ارسال کرده بودند اما باشگاه آلمانی برای جلوگیری از انتقال بازیکن خود به لیگ ایتالیا آدرس ایمیلی اشتباه را به مدیران لاتزیو داد و به این‌ترتیب با تلف کردن وقت، شرایطی را فراهم کرد که فیلیپ کاستیچ مجبور به ماندن شود.

در واقع این بازیکن تصور می‌کرد که لاتزیو از خریدش منصرف شده و پیشنهادی رسمی را ارسال نکرده، اما مدیر برنامه فیلیپ کاستیچ به او اطلاع می‌دهد که قضیه از این قرار بوده و مدیران فرانکفورت با استفاده از این روش دور از عرف اجازه جدایی او را صادر نکرده‌اند.

1714671

 

کاستیچ با وجوود عصبانیت در آینتراخت ماند و روز گذشته با این تیم قهرمانی لیگ اروپا را هم کسب کرد. او در یک چهارم نهایی با زدن دو گل و ثبت یک پاس گل برابر بارسا نقش مهمی در صعود فرانکفورت داشت و در یک‌هشتم نهایی نیز توانسته بود یک گل حساس به بتیس بزند که آن هم نقش مهمی در صعود تیم آلمانی داشت. کاستیچ در نهایت با 6 پاس گل، بهترین پاسور رقابت‌ها نیز معرفی شد تا مشخص شود که از ارسال ایمیل اشتباهی تا چه اندازه سود برده است.

دیدگاه‌ها