کد خبر : 1825151 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 16:13 | 12.6K بازدید | 7 دیدگاه

گرت بیل بخشی از تاریخ رئال شده

آنچلوتی: کاری به امباپه نداریم، تمرکز روی فینال است

کارلو آنچلوتی اطمیان داد که تمرکز رئال مادرید فقط روی فینال لیگ قهرمانان است نه شایعات پیرامون کیلیان امباپه.

آنچلوتی: کاری به امباپه نداریم، تمرکز روی فینال است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید خود را برای آخرین بازی لالیگا برابر بتیس آماده می‌کند و سپس یک هفته تا بازی فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول فرصت خواهد داشت. رئال از سه هفته پیش قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده و در این مدت بازی‌هایش تشریفاتی بود. تمرکز روی بازی با لیورپول است و البته شایعات در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال نیز این روزها تمامی توجهات را به خود جلب کرده است.

1704512
 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« دوست داریم به بهترین شکل، آخرین بازی لالیگا را پشت سر بگذاریم و با هواداران وداع مناسبی داشته باشیم. هدف مثل همیشه کسب پیروزی و ارائه یک بازی خوب است.»

وضعیت بیل:« او امروز تمرین کرد ولی 100 درصد آماده نیست. شاید بتواند روی نیمکت حضور داشته باشد و فردا در این مورد تصمیم خواهم گرفت. دو بازیکن هم باید به سکوها بروند که شاید یکی گرت باشد. قرارداد او در پایان فصل تمام می‌شود و رئال را ترک خواهد کرد. اهمیتی هم ندارد فردا بازی کند یا نه چون در یاد و خاطر هواداران باقی خواهد ماند. بیل بخشی از تاریخ رئال است و نمی‌توان از نقش مهم او در چند فینال لیگ قهرمانان و قهرمانی کوپا دل ری 2014 گذشت.»

1714007

 

بازی خداحافظی بیل، ایسکو و مارسلو:« در این مورد صحبتی با بازیکنان نکرده‌ام و تمرکز همه روی فینال لیگ قهرمانان است. تقریبا همه بازیکنان را در اختیار دارم و تیم را خوشحال و با انگیزه برای این چالش بزرگ می‌بینم. هیچ استرس و اضطرابی وجود ندارد. فردا ممکن است به بازیکنانی که کمتر میدان دیده‌اند نیز بازی برسد.»

1714680

 

ترس از فینال:« خیر، ترسی وجود ندارد ولی طبیعی است که هرچه به روز بازی نزدیک شویم، نگرانی‌ها بیشتر شود و من همیشه از این شرایط لذت می‌برم. خوشحالم که بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان هستیم و تیم را برای این بازی بزرگ مهیا می‌کنم.»

شرایط متفاوت رئال و لیورپول قبل از فینال؛ ترجیح شما کدام روش آماده سازی است:« واضح است که لیورپول روزهای پرتنشی را پشت سر می‌گذارد و در جنگ قهرمانی با سیتی است ولی ما از هفته‌ها پیش قهرمانی‌مان مسجل شده و آسوده خاطریم. طبعا ما فرصت استراحت بیشتری به بازیکنان داده‌ایم و از روز دوشنبه تمام تمرکز ما روی فینال خواهد بود. خوشحالم که تیم را آماده بازی با لیورپول می‌بینم.»

1713116

 

ترجیح می‌دهید قهرمان چمچیونزلیگ شوید یا امباپه را برای یک‌دهه در اختیار بگیرید؟« اینجا تمرکز روی فینال لیگ قهرمانان است و طبیعی است که ما و هواداران از کسب قهرمانی خوشحال شویم.»

برهم خوردن تمرکز تیم به‌خاطر شایعات انتقال امباپه:« خیر، شایعات را درک می‌کنم و به آن عادت کرده‌ایم ولی کوچکترین تاثیر منفی روی تیم نگذاشته و ما فقط به فینال و کسب قهرمانی شماره 14 فکر می‌کنیم. همه مادریدی‌ها نیز اشتیاق فینال را دارند. در کوچه و خیابان هم کسی از من در مورد امباپه نمی‌پرسد چون به ندرت بیرون می‌روم. من با ماشین به کمپ می‌آیم و با ماشین هم بر می‌گردم. چند رستوران خوب هم در شهر می‌شناسم و محور سوالات از من در این مکان‌ها نیز در مورد بازی فینال است.»

دو تونل افتخار:« نمی‌دانم ولی خُب، ما قهرمان لالیگا هستیم و بتیس هم قهرمان کوپا دل ری. بازی خوبی خواهد شد و همه لذت خواهیم برد. بتیس تیم خوب و باکیفیتی است. دوست دارم برای بتیس هم تونل افتخار بزنیم.»

ترکیب اصلی بازی فینال:« از حالا برایم روشن است و تردیدی در موردش ندارم.»

دیدگاه‌ها