کد خبر : 1825161 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:35 | 8.7K بازدید | 6 دیدگاه

فابینیو:

می‌خواهیم با نهایت آمادگی به فینال با رئال‌مادرید برسیم

فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول دستاوردهای این تیم را حاصل تلاش بی وقفه ارکان این باشگاه می‌داند.

می‌خواهیم با نهایت آمادگی به فینال با رئال‌مادرید برسیم

به گزارش "ورزش سه"، برای رقم خوردن بهترین فصل تاریخ لیورپول، آنها در انتظار لغزش منچسترسیتی در هفته پایانی و البته غلبه بر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان هفته بعد هستند. فابینیو که در این فصل عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب مرسی سایدی‌ها داشته، از داشتن شانس بازی دوباره در فینال لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کرد.

1714687

فابینیو گفت: "فکر می‌کنم بتوانم حالا کمی درباره شرایط لیورپول در فصل جاری صحبت کنم. ما خیلی خسته‌ایم و این حقیقت دارد، زیرا ما الان یک ماه است که در تعطیلات آخر هفته و در طول هفته بازی می‌کنیم و حضور در این مسابقات مهم، شما را از نظر جسمی و روحی خسته می‌کند. اما لیورپول خیلی سخت تلاش کرد تا به اینجا و در واقع داشتن شانس قهرمانی در چهار جام برسد.  

حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار بسیار خاص است. تنها برخی از بازیکنان این فرصت را دارند که یک یا دو بار در این دیدار به میدان بروند که حالا این اتفاق برای من رخ داده، اما چنین شانسی در بسیاری از موارد نصیب خیلی از بازیکنان نمی‌شود. می‌خواهم در فینال مقابل رئال مادرید بازی کنم و ما در حال تلاش و ریکاوری هستیم تا برای آن فینال آماده شویم. من بسیار آرام و کاملا مطمئن هستم که در میدان حاضر خواهم بود، بنابراین باید به تلاش و استراحت ادامه دهیم تا در تاریخ 28 می در بهترین شرایط ممکن باشیم. فینال لیگ قهرمانان با استادیوم بسیار زیبا و با حضور هواداران هر دو تیم و البته خانواده‌ام برگزار شده و خاص‌تر می‌شود."

دیدگاه‌ها