کد خبر : 1825185 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:37 | 42.6K بازدید | 5 دیدگاه

به دنبال جذب کالیدو کولیبالی؛

تماس ژاوی با جدیدترین گزینه مورد نظر بارسلونا

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا با کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی تماس گرفت.

تماس ژاوی با جدیدترین گزینه مورد نظر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال تا پایان قرارداد کالیدو کولیبالی با ناپولی باقی مانده و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد و ادامه دوران حضور این بازیکن در لیگ ایتالیا صورت نگرفته است. Calcio Napoli 24 امروز در گزارشی مدعی شد اخیرا ژاوی با این مدافع باتجربه سنگالی درباره برنامه‌هایش برای پیشرفت سبک بازی بارسلونا و جاه‌طلبی‌های باشگاه در فصول آتی صحبت کرده و خواهان حضور او در لالیگا شده است.

1713678

ژاوی در جریان بازی پلی آف لیگ اروپا بین بارسلونا و ناپولی نسبت به سبک بازی کالیدو کولیبالی ابراز تمایل کرده و این مدافع تنومند را راه حل بهبود شرایط خط دفاعی بارسلونا در فصل بعد توصیف کرد. در آن مسابقه کاتالان‌ها پس از حذف ناپولی در مجموع با نتیجه 5-3 به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و البته در نهایت در نیمه نهایی برابر فرانکفورت مغلوب شدند.

ژاوی در ماه های اخیر نشان داده خودش به شدت علاقمند به نقش آفرینی در نقل و انتقالات باشگاه و تماس مستقیم با بازیکنان برای مذاکره است. او تا به حال با چندین بازیکن مورد نظر بارسا تماس گرفته تا در مورد پروژه ورزشی مدنظرش توضیح دهد. کالیدو کولیبالی در سال های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب ناپولی داشته و در صورت عدم تمایل به تمدید قرارداد با این باشگاه، احتمالا تیم های بزرگ دیگر نیز رقیب بارسلونا برای توافق با این بازیکن خواهند بود.

دیدگاه‌ها