کد خبر : 1825186 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:55 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

انگولو کانته:

حیف، می‌توانستیم لیورپول را مغلوب کنیم

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی شکست در دو فینال داخلی برابر لیورپول را ناامید کننده توصیف کرد.

حیف، می‌توانستیم لیورپول را مغلوب کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی ابتدای هفته و همانند فینال جام اتحادیه در ماه فوریه، در فینال جام حذفی مقابل لیورپول دوباره به میدان رفت و این بار نیز در ضربات پنالتی مقابل حریف قرمزپوش خود شکست خورد. انگولو کانته رسیدن به این دو فینال را باعث افتخار بازیکنان چلسی دانست و البته ابراز امیدواری کرد فصل بعد این تیم در فتح عناوین بهتر عمل کند.

1714719

انگولو کانته گفت: "ما باید برای رسیدن به این دو فینال افتخار کنیم، زیرا حضور در فینال به این معنی است که در مسابقات زیادی پیروز شدیم. امیدواریم این شکست به ما کمک کند تا در آینده به افتخارات بزرگی دست یابیم. همه ما ناامید هستیم و این شکست یک نتیجه غم انگیز برای چلسی است. ما در این فصل دو شانس برای کسب عنوان قهرمانی در انگلیس داشتیم، اما هر دو بار در فینال مغلوب شدیم. همه بازیکنان چلسی آرزو داشتند اتفاقات بهتری رخ دهد، اما در پایان این‌گونه شد.

در هر دو مسابقه می‌توانستیم پیروز شویم، اما هر دو به ضربات پنالتی رفتند و این بدان معناست که نتوانسته ایم دروازه لیورپول را باز کنیم. اما در این دو بازی فشرده، در مقابل آنها هم گلی نخوردیم و ضربات پنالتی‌ اینگونه است، برد یا باخت، که ما دو بار مغلوب شدیم، امیدوارم در آینده در پنالتی‌ها یا به طور کلی در فینال نتایج بهتری بگیریم. هر فصل چالش‌های جدیدی در پیش دارد و امیدوارم به دستاوردهای بیشتری برسیم و بیشتر جشن بگیریم، زیرا این هدف اصلی من است. ما خواهیم دید که چه چیزی در ادامه رخ خواهد داد، اما امیدوارم در فصول بعد عناوین قهرمانی بیشتری کسب کنیم."

دیدگاه‌ها