کد خبر : 1825193 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:57 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

بیش از ۲۲هزار نفر بدون بلیت در ورزشگاه

تراکتور-پرسپولیس؛ پرتماشاگرترین بازی فصل!

مسابقه تراکتور و پرسپولس با جوی شروع شد که بیش از دو سال در ورزشگاه‌های ایران شکل نگرفته بود.

تراکتور-پرسپولیس؛ پرتماشاگرترین بازی فصل!

به گزارش "ورزش سه"، این پرتماشاگرترین مسابقه فوتبال در ایران پس از شیوع بیماری کرونا است! پرسپولیس در حالی میهمان تراکتور است که هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی‌بر بدون تماشاگر شدن بازی شده بود اما در نهایت مجوز حضور تماشاگران صادر شد و تی‌تی‌ها استقبال گرمی از این بازی به‌عمل آوردند.

تراکتور دو بازی قبلی خانگی خود در حضور تماشاگرانش را پیروز شده بود اما امروز جو خاصی بر ورزشگاه یادگار تبریز حاکم شده است. در حالی‌که پیش از بازی گفته می‌شد ۴۶هزار بلیت فروخته شده اما هواداران پر شماری حتی پس از شروع بازی خود را به ورزشگاه رساندند.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران را ۶۸ هزار نفر اعلام کرد که رقم فوق العاده‌ای است. بعد از زمستان ۹۸ که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد هیچگاه چنین جوی در ورزشگاه‌های ایران شکل نگرفته بود.

1714728

البته بازگشت پرتعداد تماشاگران کاملا به ضرر پرسپولیس شده و آنها روی یک ضربه کرنر که با پرتاب اشیاء هواداران حریف مواجه شدند؛ نمی‌توانستند کار را آغاز کنند و بازی برای دقایقی متوقف شد. هواداران تراکتور روی هر حمله پرسپولیس به‌شدت سر و صدا کرده و تمرکز شاگردان یحیی را برهم می‌‌زدند.

باید دید هواداران استقلال که تیم‌شان قهرمان لیگ شده و تشنه استقبال از اعضای تیم خود هستند می‌توانند این رکورد را بشکنند یا سختگیری‌های بیشتر در آزادی برای حضور پر تعداد تماشاگران، مانع این اتفاق می‌شود‌.

دیدگاه‌ها