کد خبر : 1825231 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:16 | 65.8K بازدید | 6 دیدگاه

قسمت نبود به پرسپولیس بروم؛

آبشک: شادی استقلالی ها توهین به همه ما بود

محمد آبشک می‌گوید اتفاقاتی که در بازی با استقلال رخ داد باعث توهین به اعضای تیم فولاد شد.

آبشک: شادی استقلالی ها توهین به همه ما بود

به گزارش ورزش سه، محمد آبشک پس از پیروزی برابر پیکان اظهار داشت: بعد از بازی که هفته قبل واگذار کردیم آمده بودیم که این بازی را ببریم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم. در این بازی مستحق پیروزی بودیم و روی غافلگیری گل خوردیم. خدا را شکر که توانستیم در دقایق پایانی گل بزنیم و برنده شویم.

آبشک درباره روند فولاد در این فصل و جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر گفت: با توجه به اتفاقات اول فصل تیم جایگاه خوبی دارد. به اهدافی که داشتیم رسیدیم و شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به هزینه ای که باشگاه داشت نتایج خوبی داشتیم. می‌توانستیم در مقطعی از فصل بهتر هم نتیجه بگیریم اما بدشانسی آوردیم؛ مثلا بازی با مس در دقایق پایانی پنالتی خراب کردیم. در بعضی بازی ها حق‌مان نبود با نتیجه مساوی یا باخت بیرون بیاییم. می‌توانستیم امتیاز بیشتری جمع کنیم اما ناامید نیستیم و انشاالله بتوانیم چهارمی‌ را تا آخر فصل حفظ کنیم.

وی در مورد اتفاقاتی که در حاشیه بازی قبل فولاد رخ داد توضیح داد: تیم های استقلال و پرسپولیس تیم های قابل احترامی هستند. شاید خود من در گذشته طرفدار تیم استقلال یا پرسپولیس بودم. همه بازیکنانی که در این دو تیم بازی می‌کنند هم یک روزی یا استقلالی بودند یا پرسپولیسی ولی ما که فوتبالیست حرفه ای هستیم به دنبال منافع تیم خودمان هستیم. فولاد تیم من است و من با تمام وجود برایش تلاش می‌کنم. این را طرفداران فولاد می‌بینند. درست نیست بگویم اما شاید من در گذشته استقلالی بودم ولی الان من در لباس فولاد هستم و با تمام وجود برای فولاد تلاش می‌کنم. اتفاقاتی افتاد که فکر می‌کنم به همه ما توهین شد.

بازیکن فولاد افزود: ما در لباس فولاد هستیم و با تمام وجود برای فولاد تلاش می‌کنیم. منافع فولاد منافع ما است. اتفاقاتی افتاد که توهین به همه ما بود. اینکه عواملی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند بخواهند با استقلال شادی کنند به همه ما بر خورد.

آبشک در واکنش به اینکه آیا کسانی جز بازیکنان بودند گفت: صد در صد.‌ یکباره از بیرون ۳۰ نفر که ما اصلا نمی‌شناختیم به داخل آمدند‌. ما در ورزشگاه خودمان میزبان هستیم اما‌ آمدند و با بازیکنان استقلال شادی می‌کردند. درگیری بخاطر همین بود وگرنه موضوع خاصی نبود. فوتبال است و یک تیم می‌برد و تیم دیگر می‌بازد.

او در واکنش به اینکه آیا فصل بعد در فولاد می‌ماند یا خیر گفت: من امسال را قرارداد داشتم. بستگی به شرایط دارد و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

آبشک درباره مذاکراتی که ابتدای فصل با پرسپولیس داشت توضیح داد: به باشگاه رفتیم و صحبت کردیم اما قسمت نبود. فوتبال حرفه ای است. بازیکنانی هستند که قبلا پرسپولیسی بودند و به استقلال رفتند و الان رو نمی‌کنند. فوتبال است و در هر تیمی که باشی برای همان تلاش می‌کنی. طبیعی است.

آبشک در پایان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد پیشنهاد پرسپولیس ادامه داشته باشد گفت: فوتبال حرفه ای است. ممکن است از هر تیمی پیشنهاد بیاید. باید ببینیم در انتهای فصل‌ چه می‌شود؛ تصمیم می‌گیریم.

دیدگاه‌ها