کد خبر : 1825234 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:32 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

استمداد از روی نیمکت فجر؛ تو رو خدا بزن

در شبی که شهر خودرو در خانه سپاهان و نفت مسجد سیلمان در خانه گل گهر باخت فجر سپاسی می توانست در شیراز با عبور از سد ذوب آهن به بقاء نزدیک شود اما ...

استمداد از روی نیمکت فجر؛ تو رو خدا بزن

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی دروازه اش در دقیقه 21 روی ضربه ایستگاهی توسط سید محمد قریشی باز شد و 69 دقیقه فرصت داشت گل خورده را جبران کند اما هر چه زد به در بسته خورد. به خصوص در دقیقه 86؛ فاتح در یک قدمی دروازه توپ را به فرزان دانا پاس داد و از روی نیمکت صدایی به گوش می رسید که می گفت تو رو خدا بزن، اما ضربه فرزان دانا سقف آسمان را شکافت! تا فجر در روزی که نزدیک به 4 هزار تماشاگر شیرازی در استادیوم جمع شده بودند طعم تلخ شکست را بچشد. این برای اولین بار بود که تماشاگران شیرازی موفق به حضور در استادیوم شده بودند و همه جوره آمده بودند به فجر سپاسی برای بقاء در جدول بازی ها کمک کنند.

این برای تماشاگران شیرازی دردناک است به این خاطر که آنها سال ها منتظر بازگشت فجر سپاسی به لیگ برتر ماندند و حالا این تیم بعد از یک فصل حضور در لیگ برتر در خطر سقوط به دسته اول قرار دارد. با این شکست فجر سپاسی 17 امتیازی باقی ماند. نفت مسجد سلیمان 20 امتیازی است و جدال و رقابت برای بقاء میان این دو تیم در دو هفته پایانی هم ادامه خواهد داشت. البته شهر خودرو هم چنان روی کاغذ شانس ادامه حضور در جمع تیم های لیگ برتر را دارد چون 16 امتیازی است.

دیدگاه‌ها