کد خبر : 1825241 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:56 | 2.8K بازدید | 2 دیدگاه

دوست نداریم حق الناس به گردن ما باشد

تارتار: اشتباهات داوری نبود مدعی کسب سهمیه بودیم

ذوب آهن در حالی که نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کرد و نه داعیه کسب سهمیه داشت در خانه تیم فجر سپاسی ارایه‌گر بازی جوانمردانه بود و در نهایت یک بر صفر برنده شد.

تارتار: اشتباهات داوری نبود مدعی کسب سهمیه بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار – سرمربی تیم ذوب آهن در پایان این بازی در کنفرانس خبری خطاب به خبرنگاران گفت: پیش از بازی گفتم بازی سنگینی پیش رو داریم. با توجه به شرایط زمین ما برنامه ریزی کردیم روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم که خوشبختانه روی یکی از ضربات به گل رسیدیم. در ادامه روی ضد حملات به خصوص در نیمه اول شانس گلزنی به دست آوردیم که این موقعیت ها را از دست دادیم. هر چه از زمان بازی می‌گذشت، فجر سپاسی برای رسیدن به گل روی دروازه ما فشار ایجاد کرد و با توجه به شرایط زمین چاره ای نداشت که روی به بازی مستقیم بیاورد. فشار ذهنی روی تیم فجر سپاسی وجود داشت و به همین خاطر نتوانستند در زدن ضربات نهایی تصمیمات خوب بگیرند و به خاطر استرس ضربات نهایی آنها در چارچوب نبود. البته دروازه‌بان و خط دفاعی ما روز خوبی را در برابر فجر سپری کردند و در نهایت به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کردیم.

مهدی تارتار ادامه داد:ما باید هفته ها قبل در این جایگاه قرار می گرفتیم اما اشتباهات داوری نگذاشت که به موقعیت خوبی در جدول رده بندی پیش از این بازی برسیم. امروز گروه داوری خوب کار کرد. در راس آن آقای بنیادی فر. البته در مورد یکی دو صحنه بحث هایی وجود داشت که باید در خصوص آن‌ها کارشناسی شود اما در مجموع تیم داوری بازی با فجر سپاسی خوب کار کرد. فجر سپاسی دو بازی دیگر پیش رو دارد و درست است که امروز شکست خورد اما باید به تلاش خود ادامه دهد و تا روز آخر بجنگد. در نهایت هر چه قسمت باشد، همان می شود. باید از بچه های تیمم تشکر کنم. ما وسط جدول بودیم و نه داعیه کسب سهمیه داشتیم و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می  کنیم اما بازیکنان جوری بازی کردند که انگار در حال سقوط هستیم. این برد را تقدیم می کنم به تماشاگران تیم ذوب آهن که روزهای سختی را با هم داشتیم و خوشحالم که تیم در جایگاه خوبی قرار گرفته است. این برد را هم چنان به کارگران کارخانه ذوب آهن هم تقدیم می کنم.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص عملکرد خوب حبیب فرعباسی در درون دروازه تیم ذوب آهن و مهار حملات فجری ها گفت: علاوه بر دروازه‌بان، مدافعان ذوب آهن هم در این بازی خوب ظاهر شدند. کادر فنی تیم ملی باید بازی تیم ذوب آهن را هم ببینند. ما در نیم فصل دوم خوب بازی کردیم و اگر اشتباهات داوری نبود ما اکنون مدعی کسب سهیمه در لیگ قهرمانان آسیا بودیم.

مهدی تارتار در واکنش به انگیزه بالای بازیکنان تیم ذوب آهن در این بازی گفت: روز اول وقتی بازیکن جذب می کنیم اولین سوالی که از همکارانم می پرسم مسایل اخلاقی است و بعد روی مسایل فنی تمرکز می کنیم. البته اکثر فوتبالیست های ایران پاک و سالم هستند. من خطاب به بچه ها گفتم اصلا دوست ندارم حق الناس به گردن من و شما باشد. روز بازی با نفت مسجد سلیمان به بچه ها گفتم چشم استان فارس به ماست و در بازی با فجر سپاسی هم این موضوع را تکرار کردم. در بازی با نفت داور مرتکب اشتباه شد و بعد محروم شد و حالا نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم که سالم و پاک هستند.

دیدگاه‌ها