کد خبر : 1825245 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:03 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گلم یکهویی بود

بدرقه: مثل این پیکان هر بیست سال می‌آید

میلاد بدرقه معتقد است دلیل عدم نتیجه‌گیری پیکان جوان بودن بازیکنان این تیم است.

بدرقه: مثل این پیکان هر بیست سال می‌آید

به گزارش ورزش سه، میلاد بدرقه که تک گل تیمش برابر فولاد را به ثمر رساند در خصوص این بازی گفت: فولاد واقعا تیم بزرگی است و تیم ما هم خیلی جوان است. ما در این ۳-۴ بازی آخر در دقایق آخر گل خوردیم. شاید به لحاظ فوتبالی خیلی از بازیکنان ما فوتبالیست های خیلی قوی بودند ولی تیم ما فقط بخاطر‌ جوانی دو سه بازی آخر را یا می‌بازد یا مساوی می‌کند.

وی افزود: به لحاظ فوتبالی و کیفیت فوتبال می‌توانید ببینید که تیم ما که جوان است چه نفرات خوش تکنیک و فوتبال بلدی دارد. هر ۲۰-۳۰ سال یکبار چنین اتفاقی می‌افتد که لیگ یک تیم به جوانی پیکان داشته باشد. همه باید به پیکان افتخار کنند چون جوان های زیادی به این مملکت معرفی می‌کند. در راس همه آقای حسینی است که دل و جرات زیادی می‌خواهد که یک مربی به بازیکن جوان دهه هشتادی بازی بدهد.

این بازیکن در خصوص شادی گلش برابر فولاد گفت: خوشحالی من آنی بود و هیجان زده شدم.

1714816

او درباره خوش و بش با جواد نکونام گفت: من سه سال شاگرد ایشان بوده‌ام و روزهای خیلی خوبی با هم داشتیم.

بدرقه در پاسخ به اینکه آیا نبردن پیکان در دستگردی روی ذهنیت بازیکنان تاثیر گذاشته است بیان کرد: به نظر من یک باور منفی برای تیم ما است. همه می‌گویند اینجا نبرده‌ایم؛ این یک ذهنیت منفی است وگرنه تیم ما کیفیت بالایی ارائه می‌دهد و می‌توانیم خیلی از بازی ها را ببریم ولی نتیجه را با مساوی یا باخت عوض می‌کنیم.

او درباره واکنش به اینکه تا چه زمانی در‌ پیکان می‌ماند گفت: یک فصل دیگر قرارداد دارم. من چند سال در فولاد رشد کردم و فوتبالم را مدیون‌شان هستم و از همین جا هم دست تک تک‌شان را می‌بوسم اما به سمت تهران آمدم. واقعا زمانش بود که از خوزستان جدا شوم؛ خدا را شکر که نظر آقای حسینی روی من مثبت بود و به پیکان آمدم. انشاالله که توانسته باشم جواب اعتمادشان را بدهم.

دیدگاه‌ها