کد خبر : 1825250 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:36 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

‌زورمان به سپاهان نرسید

سیدعباسی: این بدترین بازی فصل‌مان بود

سرمربی شهرخودرو خراسان با پذیرش شکست تیمش در اصفهان، توضیحاتی‌ پیرامون نمایش امشب شاگردان خود ارائه کرد.

سیدعباسی: این بدترین بازی فصل‌مان بود

به گزارش "ورزش سه" بعد از باخت سه گله شهرخودرو در اصفهان مقابل سپاهان، داوود سیدعباسی سرمربی تیم مشهدی در واکنش به شکست تیمش و البته باخت رقبای شهرخودرو در کورس بقا توضیحات مفصلی را ارائه کرد و حدود 10 دقیقه در جمع خبرنگاران اصفهانی صحبت کرد.

سرمربی شهرخودرو در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: این‌که امروز حریفان مستقیم ما برای ماندن در لیگ برتر شکست خوردند اما فعلا بزرگ‌ترین مشکل از خود تیم ما است؛ از روزی که من به این تیم آمدم، امروز بدترین بازی‌مان را انجام دادیم. همان زمان که گل اول را دریافت کردیم، کاملاً تمرکزمان را از دست دادیم، البته فکر می‌کنم تا پیش از آن‌که گل بخوریم خوب بازی می‌کردیم. در نیمه دوم هم بازی را توانستیم خوب شروع کنیم اما 2 گل در فاصله زمانی کوتاه خوردیم.

سیدعباسی با تمجید از سپاهان گفت: وقتی جلوی تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنید، باید تمام 90 دقیقه حواس‌تان باشد چرا که تاپ‌ترین و بهترین بازیکنان ایران در سپاهان بازی می‌کنند؛ به نظر من تیم سپاهان در این فصل شایسته بود که تا هفته پایانی در کورس قهرمانی بجنگد. سپاهان تیمی خوب با ساختار خوب است و ما در مقابل این تیم امروز غافلگیر شدیم و نمایش خوبی را نداشتیم و روز خوبی را سپری نکردیم.

وی افزود: امروز واقعیت این بود که زورمان به تیم سپاهان نرسید و باید این واقعیت را بپذیریم، چون اگر بخواهیم این شکست را توجیه کنیم کار خودمان را سخت می‌کنیم زیرا اصلا هیچ چیز ما با سپاهان قابل مقایسه نبود.

داوود سیدعباسی درباره تضعیف شدن تیمش نسبت به فصول گذشته گفت: من از اول فصل در این تیم نبودم و در جریان اتفاقاتی که در نیم‌فصل اول افتاده بود قرار نداشتم؛ اگر به گذشته برگردیم می‌بینیم که چه اتفاقاتی برای این تیم افتاده و روشن است برای همه و کارشناسان باید بررسی کنند.

سرمربی شهرخودرو ادامه داد: شهرخودرو دو فصل خوب در لیگ سپری کرد و سیر نزولی این تیم از ابتدا این فصل مشهود بود و بگیر و ببندهایی که بود تاثیر خودش را روی این تیم گذاشت؛ تیمِ 2 سال پیش که با آقای بختیاری‌زاده به اصفهان آمدیم با تیم حال حاضر قابل مقایسه نیست. این تیم بازیکنان جوانی در اختیار دارد، ولی از روزی که به شهر خودرو آمدم بازی با سپاهان ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود.

سیدعباسی با اشاره به قهرمانی استقلال بار دیگر از سپاهان تمجید کرد و گفت: با احترام به همه تیم‌ها و جا دارد که قهرمانی استقلال را تبریک بگویم، ولی سپاهان یک تیم کامل هست و شایسته قهرمانی بود؛ سپاهان تیمی است که در سطح آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما با تمام تلاشی که انجام دادیم زورمان به این تیم نرسید.

وی افزود: تفاوت ما و سپاهان از زمین تا آسمان است؛ باید گل دوم و سوم‌مان را خوشگل‌تر می‌خوردیم و گل‌های بدی دریافت کردیم.

داوود سیدعباسی در پاسخ به فشاری که تیمش مقابل سپاهان و استقلال متحمل شد گفت: من فکر می‌کنم که ما مقابل سپاهان بیشتر اذیت شدیم؛ تیم ما اصلا بالانس نیست، اگر نگاهی به ترکیب تیم ما بیندازید یکسری از بازیکنان ما اگر روز خوبشان نباشد خیلی به مشکل می‌خوریم و این طور نیست که سریع بتوانیم جایگزین کنیم. این موضوع کار ما را سخت می‌کند، چون بازی‌ها هم پرفشار است.

سرمربی شهرخودرو در واکنش به نمایش خوبی امیرحسین نعمتی توضیح داد: اول فصل اصلا در لیست نبود ولی با توجه به شناختی که از او داشتم، از روزی که من آمدم به تیم اضافه شده و تقریبا عصای دست ما هم شد؛ مهم این است که بتواند باری از دوش ما بردارد.

سیدعباسی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: شرایط ما با هیچ تیم لیگ برتری قابل مقایسه نیست؛ واقعا شهرخودرو میلیون‌ها سال نوری با یک شرایط نرمال با همه تیم‌ها فاصله داشته است. با سپاهان بیشتر و بقیه تیم‌ها این فاصله کمتر بوده است.

دیدگاه‌ها