کد خبر : 1825253 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:56 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

به شرف بازیکنان‌مان درود می‌فرستم؛

فاضلی: خوشحالم مقابل قهرمان ایران پایاپای جنگیدیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از نمایش امشب شاگردانش برابر استقلال تهران تمجید کرد.

فاضلی: خوشحالم مقابل قهرمان ایران پایاپای جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه" بعد از اتمام تقابل استقلال تهران و آلومینیوم اراک، وحید فاضلی مربی آلومینیوم در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پیش از شروع صحبت‌های فاضلی، محمد چهر‌قانی مدیر رسانه‌ای تیم آلومینیوم اراک درگذشت صفر علیدادی از پیشکسوتان داوری فوتبال استان مرکزی را تسلیت گفت.

وحید فاضلی پیرامون مسابقه امشب با استقلال توضیح داد: من هم در ابتدای صحبت‌هایم از طرف کادرفنی باید به خانواده آقای علیدادی از پیشکسوتان داوری استان مرکزی تسلیت بگویم؛ درباره بازی باید بگویم که همه دیدید بازیکنان ما و تیم ما با چه کیفیتی خوبی فوتبال بازی کرد. علی‌رغم این‌که ما 4 بازیکن مهم و تاثیرگذارمان را نداشتیم اما دیدید که چه فوتبال خوبی برابر تیم قهرمانِ استقلال داشتیم.

وی افزود: این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که نفرات جایگزین‌مان هم بازیکنان باکیفیتی هستند اما در این چند بازی بازیکنان‌مان از نظر هارمونی به شرایط خوبی رسیده بودند ولی عدم حضور آن 4 بازیکن از نظر هارمونی به تیم ما ضربه زد؛ با این‌حال از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم به شرف‌شان درود می‌فرستم که فوتبال خوبی ارائه کردند. دیدید که ما حتی در ضدحمله یک توپ به تیرک دروازه زدیم و یک توپ هم محمد علی‌نژاد در عرض حرکت کرد و ضربه زد.

مربی آلومینیوم اراک درباره شرایط فنی مسابقه ادامه داد: به جز 10 دقیقه پایانی مسابقه ‌به تیم استقلال فرصت ندادیم؛ به نظر من با توجه به حضور تماشاگران و فشار آن‌ها که به تیم استقلال کمک می‌کرد تا به روی دروازه ما فشار بیاورند، طبیعی است، تیم ما در 80 دقیقه دیگرِ توانست بازی پایاپایی را مقابل استقلال به اجرا بگذارد و حتی در شروع از لحاظ مالکیت من احساس می‌کنم که مالکیت ما بالاتر هم بود.

فاضلی گفت: استقلال در بین دو نیمه 3 تعویض داشت که نشان می‌دهد تیم ما با کیفیت بالایی بازی کرده است؛ من بازهم به تیم استقلال تبریک می‌گویم که قهرمان شدند و فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهند، بازهم از بچه‌هایمان تشکر می‌کنم که مقابل این تیم استقلال بازی پایاپایی را ارائه دادند و به شرف‌شان درود می‌فرستم. ما امروز بازیکن 17 ساله‌مان سینا حاتمی را در ترکیب استفاده کردیم، هم‌چنین بعد از مدت‌ها توانستیم از سجاد آقایی استفاده کنیم.

مربی آلومینیوم اراک در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: بچه‌ها جنگیدند اما آن مشکل هارمونی و غیبت بازیکنانی مثل فخرالدینی و قائدرحمتی برای ما مشکل‌آفرین شد.

دیدگاه‌ها