کد خبر : 1825259 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:08 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

سایه به سایه؛ 3 تیم در پی سکوی چهارمی!

رقابت در جدول رده بندی لیگ برتر تنها در بالای و انتهای جدول نیست. نزدیک تیم های مدعی و حتی در میانه های جدول هم تیم ها با هم رقابت نزدیکی برای قرار گرفتن در سکوی مد نظر دارند.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی استقلال در لیگ برتر قطعی شده است. از بین سپاهان و پرسپولیس یک تیم دوم خواهد شد و یک تیم سوم. سکوی چهارم به کدام تیم خواهد رسید؟ در حال حاضر گل گهر با 45 امتیاز تیم چهارم جدول است. گل گهر شب گذشته با گل های زودهنگام مرتضی تبریزی و کی روش استنلی دو مهاجم بلند قامت خود کار تیم نفت مسجد سلیمان را در نیمه نخست تمام کرد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فولاد در رده چهارم ایستاد. فولاد در تهران و در استادیوم پاس در ثانیه های پایانی بازی با گل حسینی دو بر یک تیم پیکان را شکست داد و شمار امتیازات خود را به عدد 45 رساند. مس که این فصل چند هفته ای حضور در سکوی چهارم را تجربه کرده بود برای عقب نماندن از کورس چهارمی صنعت نفت را در استادیوم تختی آبادان با دو گل شکست داد. بازگشت گادوین منشا به ترکیب تیم مس با گلزنی این بازیکن و البته پیروزی مس همراه بود. فراز امامعلی هم در کنار گادوین منشا گلزنی کرد تا پیروزی مس در این بازی تکمیل شود. شاگردان محمد ربیعی 44 امتیازی شدند و یک امتیاز کمتر از گل گهر و فولاد دشت کرده اند.

1714836

با این شرایط رقابت در دو هفته پایانی بین این سه تیم برای کسب عنوان چهارمی داغ و دیدنی خواهد بود. به نظر می رسد بیشتر از عملکرد این تیم ها عملکرد رقبا و نمایشی که در برابر گل گهر – فولاد و مس خواهند داشت نقش بیشتری در مشخص کردن چهره تیم چهارم خواهد داشت.

1714835

گل گهر اکنون در حالی در رده چهارم جدول قرار دارد که با کسر 7 امتیاز از سوی کمیته انضباطی مواجه شد که اگر این اتفاق صورت نمی گرفت با 52 امتیاز چهارمی اش در لیگ برتر قطعی بود و حتی می توانست در دو هفته پایانی با تیم های سپاهان و پرسپولیس برای کسب عنوان نایب قهرمانی و سومی رقابت کند.  حضور بازیکن گابنی در ترکیب گل گهر در مصاف با تیم های استقلال – سپاهان و پیکان موجب شد 7 امتیاز کسب شده از سوی گل گهر در این سه بازی کسر و 9 امتیاز به حریفان تقدیم شود.

1714837

دیدگاه‌ها