کد خبر : 1825265 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:31 | 18.1K بازدید | 5 دیدگاه

وریا فراتر از یک کاپیتان است

مهدی پور: کاپیتان در دل مردم ماندگار است

هافبک استقلال هم مانند خیلی از افراد فوتبالی و غیر فوتبالی از کاپیتان تیمش حمایت می کند.

مهدی پور: کاپیتان در دل مردم ماندگار است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بازهم به روند نباختن های خود در حالی که قهرمانی اش مسجل شده در دیدار با آلومینیوم ادامه داد.

 مهدی پور در مورد اولین حضور هواداران بعد از قطعی شدن قهرمانی گفت: خدا را شکر به چیزی که مدنظرمان بود سه هفته زودتر رسیدیم. باز هم به تمام هواداران تبریک می گویم، قطعاً لیاقتش را داشتند. این هواداران جام زیاد دیده اند و استقلال باشگاه بزرگی است. ما هم توانستیم یک جام دیگر  تقدیم بکنیم. امیدوارم از ما راضی باشند، مشاهده کردید در بازی امروز هم برای بردن به میدان آمده بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، در ۲۰ دقیقه آخر می‌توانستیم ببریم ولی این اتفاق نیفتاد، چیزی که برای ما مهم است این است که لیگ را بدون باخت پشت سر بگذاریم. در دو بازی بعدی هم برای بردن می‌رویم انشاالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
او در مورد این که فکرش را می کرد استقلال بدون باخت بتواند قهرمان بشود ادامه داد: شاید اگر بگویم از اول فصل به این موضوع فکر می‌کردم حرفم دروغ باشد ولی چیزی که هست رفته رفته همه دیدیم تیم خیلی خوب و یکدستی داریم و شرایط تیم خیلی بهتر شد و توانستیم قهرمان بشویم. به نظر من در لیگ امسال استقلال لایق ترین تیم بود که به این مهم دست پیدا کند.

1714845

مهدی پور در مورد سوژه داغ این روزها یعنی وریا غفوری عنوان کرد: وریا برای استقلال فراتر از کاپیتان است. به هر حال در مورد مسائلی صحبت می‌کند که درد مردم است ما به عنوان فوتبالیست می آییم و می رویم ولی به نظرم صحبت‌هایی که وریا می کند ماندگار است و اشخاصی مثل وریا در دل مردم ماندگار می مانند.
هافبک استقلال در مورد حمایت از وریا غفوری در صفحه مجازی و همچنین در دنیای واقعی و روی سکوها افزود: کار بزرگی است که شما کاپیتان استقلال باشی و در روزی که قرار است جام قهرمانی را بالای سر ببری از درد مردم صحبت کنی این اتفاقی است که افتاد و وریا کار بزرگی کرد، برای همه ما وریا فراتر از یک کاپیتان است.

دیدگاه‌ها