کد خبر : 1825272 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 01:04 | 45.2K بازدید | 1 دیدگاه

وقتی غفوری از نیمکت بلند شد؛

کاش وریا در این بازی خاص گل می‌زد (عکس)

کاپیتان استقلال در طی حضور یک نیمه‌ای مقابل آلومینیوم اراک نمایش درخشانی را از خود به جای گذاشت.

کاش وریا در این بازی خاص گل می‌زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" وریا غفوری که در مصاف استقلال و آلومینیوم در کانون توجه هواداران آبی‌پوش قرار داشت و بیش از همیشه در ورزشگاه آزادی مورد تشویق قرار گرفت، با تصمیم فرهاد مجیدی نیمکت‌نشین بود و پیش از شروع مسابقه به سوی مهدی رحمتی رفت تا با همبازی سابق خود خوش و بش کند و سپس روی نیمکت کنار همبازیان خود قرار گرفت.

در ابتدای نیمه دوم و با توجه به مصدومیت صالح حردانی، مجیدی تصمیم گرفت تا کاپیتان تیمش را به میدان بفرستد و وریا غفوری جانشین حردانی شد.

1714867

غفوری در حضور یک نیمه‌ای خود در زمین مسابقه بارها از کانال سمت راست استقلال به سمت دروازه آلومینیوم نفوذ کرد و چند ارسال موفق هم داشت که یکی از بهترین موقعیت‌های استقلال هم روی ارسال او به وجود آمد که عدم هماهنگی مهاجمان آبی‌پوش باعث شد تا کاپیتان استقلال ناکام در ثبت یک پاس‌گل باشد.

وریا غفوری در واپسین دقایق مسابقه هم با شوتی سرکش و زیبا دروازه آلومینیوم را هدف قرار داد که شوت سرضرب غفوری با اختلاف کم از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت تا در یک شب ویژه و تشویق بی‌امان هواداران استقلال، کاپیتان این تیم ناکام در گلزنی یا گلسازی باشد و نتواند شب ویژه خود را با کمک به پیروزی تیمش در مقابل آلومینیوم اراک تکمیل کند.

با این‌حال از ابتدای فصل تاکنون، امشب وریا غفوری توانست یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا بگذارد و خط دفاعی تیم حریف را هم به شدت آزار داد.

1714863171486417148651714866
عکسها:امیر خیرخواه

دیدگاه‌ها