کد خبر : 1825279 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 01:38 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی تکراری دهه هشتادی‌ها در ثانیه‌های پایانی

پیکان یکبار دیگر در ثانیه های پایانی گل خورد تا از کسب امتیاز در بازی با فولاد باز بماند.

بدشانسی تکراری دهه هشتادی‌ها در ثانیه‌های پایانی

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل فولاد در شرایطی که توانستند گل تساوی را بزنند، در ثانیه های پایانی گل دوم را دریافت کردند تا یک امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.
پیکان در شرایطی مقابل فولاد در هفتمین دقیقه از وقت های اضافی بازی گل دوم را از فولاد دریافت کرد که چنین اتفاقی در فصل جاری بارها برای شاگردان مجتبی حسینی تکرار شده است.

1714879

خودروسازان هفته گذشته مقابل شهرخودروی مشهد نیز تا ثانیه های پایانی یک بر صفر از حریف خود پیش بودند اما روی یک لحظه غفلت و با بدشانسی تمام گل تساوی را خوردند تا دو امتیاز شیرین را از میدان سخت مشهد از دست بدهند.
پیکانی ها پیش از این در دیدارهایی مانند نساجی، شهرخودرو(دور رفت) ، آلومینیوم اراک و فجر سپاسی نیز تا ثانیه های پایانی از حریفان پیش بودند اما گل تساوی را خوردند تا از کسب پیروزی عاجز بمانند.
به نظر می رسد بدشانسی های تیم جوان پیکان در لیگ بیست و یکم که مقابل فولاد نیز همچون دیدارهای گذشته 4 بازیکن دهه هشتادی به زمین فرستاد تمامی ندارد. با این شرایط طبیعی است مجتبی حسینی و همکارانش کلافه و ناراحت ورزشگاه پاس قوامین را ترک کنند.

1714880

 

دیدگاه‌ها