کد خبر : 1825282 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 01:54 | 208.9K بازدید | 4 دیدگاه

جنگ یحیی و سکوها از اینجا آغاز شد (عکس)

یحیی گل‌محمدی فکرش را هم نمی‌کرد که حضورش در جایگاه ویژه ورزشگاه یادگار امام، جنجالی‌ترین لحظات این بازی را رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی باوجود یک دوره کاری نه چندان موفق در تبریز اما هرگز اختلاف خاصی را با هواداران تراکتور تجربه نکرده بود و حتی فصل گذشته پس از پیروزی این تیم به تمجید از شاگردان مسعود شجاعی و تیم تراکتور پرداخت اما ...

ویدیوهای باران سنگ و اسکورت ویژه یحیی توسط ساغلام و کیانی و خروج از مهلکه با کلاه یگان ویژه در حالی بین طرفداران فوتبال دست به دست می‌شود که این‌ها تمام ماجرای لحظات جنجالی سرمربی پرسپولیس را نشان نمی‌دهد.

یحیی زمانی که برای بازدید از چمن ورزشگاه یادگار وارد زمین شد، با شعارهای تند و باورنکردنی طرفداران تراکتور مواجه شد و در حالی که دقایقی بعد سایر سوژه‌ها توجهات را به خود جلب کرده بودند، کسی تصور نمی‌کرد ورود یحیی به جایگاه ویژه دوباره آتش شعارها را تند کند.

1714893

با این حال زمانی که سرمربی پرسپولیس با تی‌شرت رنگ روشن و همراهی مهرداد خانبان برای استقرار در جایگاه VIP از پله‌ها بالا رفت، ناگهان شعارهای تند را متوجه خود دید و در همین حال پرتاب اشیای مختلف به سوی او نیز آغاز شد. اما شدت پرتاب بطری و سنگ با توجه به برگزاری بازی چندان زیاد نبود.

در بین دو نیمه یحیی به همراه آنالیزور خود برای حضور در رختکن و انتقال نکات به تیمش تلاش کرد که از پله‌ها پایین برود اما این بار تی تی ها به شکلی باورنکردنی از سرمربی پرسپولیس استقبال کردند و پرتاب سنگ و بطری به حدی زیاد بود که گل‌محمدی نتوانست این 20-30 پله را پایین بیاید.

این در حالی است که گل‌محمدی آنچه را که در جریان بود به هیچ وجه باور نمی‌کرد و در حالی که در جستجوی علت ماجرا بود، از هواداران نزدیک‌تر به خود سوال کرد که چرا به این شدت فحاشی می‌کنند اما حتی این پرسش و فریادهای یحیی هم اثری نداشت.

او حتی یک بار برای فرار از این مهلکه اقدام کرد اما شرایط به شکلی بود که به هیچ وجه نتوانست از وی آی پی خارج شود.

این شروع ماجرایی بود که در ادامه با وساطت ساغلام و کیانی و البته با حضور نیروهای یگان ویژه به پایان رسید؛ اما تنها یکی از ماجراهای این مسابقه فوق جنجالی بود.

1714892
1714894
1714895
1714896

دیدگاه‌ها