کد خبر : 1825284 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 02:10 | 139.2K بازدید | 4 دیدگاه

وقتی برگ برنده تراکتور، ترمز را کشید؛

ساغلام شوکه و عصبی؛ این یک رسوایی بزرگ است!

سرمربی تراکتور شب عجیبی را پشت سر گذاشت که هرگز پیش‌بینی آن را نمی‌کرد.

ساغلام شوکه و عصبی؛ این یک رسوایی بزرگ است!

به گزارش ورزش سه، قدرت تراکتور با هوادارانش چند برابر می شود؛ این موضوع در بازگشت هواداران این تیم به ورزشگاه بعد از پایان محدودیت‌های کرونایی به خوبی خود را نشان داد. شاگردان ساغلام با حضور تی تی‌ها دو بازی خانگی خود را پشت سرهم بردند تا به پرسپوليس برسند.

در شرایطی که بعضی از بازی های این هفته بدون تماشاگر برگزار شد، ورزشگاه یادگار امام میزبان بیش از 60 هزار نفر بود. تراکتور امیدوار بود با حضور این لشکر بزرگ، بعد از 5 شکست متوالی، طعم برد را مقابل سرخ پوشان پایتخت بچشد. فشار هواداران جو را کاملا به نفع آنها کرده بود ولی کم کم جو روی سکوها متشنج و در ادامه به نیمه تمام ماندن بازی انجامید.

1714919

ساغلام که می خواست مثل هموطنش دنیزلی (آخرین برد تراکتور مقابل پرسپوليس با او به دست آمد) پرسپولیس را به کمک تی تی‌ها شکست دهد، در لحظاتی که بازی به مدت حدود 20 دقیقه متوقف شد به سمت هواداران رفته و آنها را دعوت به آرامش کرد. او از هواداران خواست تا کاری نکنند که بازی 3-0 به نفع حریف شود.

بعد از ادامه سنگ‌پراکنی ها این بار از زاویه مخالف صبر داور هم لبریز شد و توپ را برداشته و سوت نیمه تمام ماندن بازی را به صدا درآورد. در این لحظات ساغلام با حسرت ترک زمین از سوی  بازیکنان پرسپولیس را تماشا می کرد. این در حالی بود که تراکتور از نظر فنی شرایط بدی نداشت و شاید حداقل می‌توانست یک امتیاز از این بازی بگیرد. هواداران حرف سرمربی و خواهش کاپیتان را رد کردند تا ساغلام عصبی و شوکه از اتفاقات بازی روی نیمکت نشسته و این جمله را با خود زمزمه کند: "Bu büyük bir rezalat" (این یک رسوایی بزرگ است)

1714921
1714922

ساغلام وقتی دید داوران و اعضای تیم حریف زمین را ترک کردند و هواداران هم قصد آرام شدن ندارند، تسلیم شده و خود را به دست سرنوشت سپرد. او به سمت نیمکت رفت و دیگر فقط نظاره گر بود و بس... نظاره‌گر جوی که شاید پیش از این فکر می‌کرد برایش به یک شب تاریخی منجر شود اما...

دیدگاه‌ها