کد خبر : 1825289 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 09:40 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف لمپارد؛ داشت گریه‌ام می‌گرفت

فرانک لمپارد، سرمربی جوان اورتون بابت ماندن این تیم در لیگ برتر به شدت احساساتی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی فرانک لمپارد در اواسط فصل هدایت اورتون را به عهده گرفت این تیم در مسیر سقوط به دسته پایین‌تر بود، اما آنها در نهایت دیشب با کسب یک پیروزی دراماتیک در گودیسون پارک، ماندن خود در لیگ برتر را مسجل ساختند. فرانک لمپارد، سرمربی جوان اورتون، حضور هواداران در زمین در پایان مسابقه را طبیعی توصیف و اعتراف کرد بعد از بازی در شرایطی احساساتی قرار داشته است.

فرانک لمپارد گفت: "این یکی از بزرگ ترین لحظات زندگی فوتبالی و حرفه ای من است. من بسیار خوش شانس بوده‌ام که لحظات شگفت انگیزی را به ویژه در چلسی به عنوان بازیکن و مربی تجربه کنم. اما وقتی احساس می کنید ممکن است سقوط به دسته پایین‌تر در انتظار شما باشد، شرایط متفاوت است. اورتون باشگاهی خاص است و من افتخار می کنم که در چنین شبی سرمربی این باشگاه هستم. 

1714938

بعد از سوت پایان فکر می کردم الان روح از بدنم خارج شده و گریه‌ام می گیرد. هیچ کس نمی تواند جشن هواداران در پایان بازی را زیر سوال ببرد. شاید کسی به راحتی بگوید شما که قهرمان هیچ جامی نشده‌اید. اما باید در این باشگاه برای چند ماه کار کنید و مشکلات را به چشم خودتان ببینید تا متوجه شوید ماندن در لیگ چه معنایی برای مردم و هواداران دارد. 

من انتظار آمدن هواداران از روی سکوها به داخل زمین را داشتم. این یک باشگاه مردمی است و هواداران اورتون اهمیت زیادی برای این باشگاه قائل هستند. پیش از شروع بازی چندان خوش بین نبودم و با خودم می گفتم برنلی و لیدز ممکن است نتایج خوبی بگیرند، اما حالا ما در لیگ برتر ماندنی شدیم."

دیدگاه‌ها