کد خبر : 1825291 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:18 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: من هم در چلسی امباپه و صلاح دارم!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از کیفیت انگولو کانته، ستاره فرانسوی تیمش پرداخته است.

توخل: من هم در چلسی امباپه و صلاح دارم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب علیرغم تساوی 1-1 مقابل لسترسیتی، در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل لیگ برتر جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت کرد. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پایان این دیدار در مورد اهمیت نقش انگولو کانته در ترکیب چلسی صحبت کرده و او را با ستاره های بزرگ دنیای فوتبال مانند محمد صلاح و کیلیان امباپه مقایسه کرد.

توماس توخل گفت: "برای قرار گرفتن در رده سوم، ما با آرسنال و تاتنهامی که شش هفته در یک تورنمنت بازی کردند، مبارزه کردیم. ما موانعی داشتیم که توانستیم بر آن غلبه کنیم و شرایط حول محور باشگاه آسان نبود. ما تیم بهتر زمین و سزاوار پیروزی مقابل لستر بودیم. ما هیچ فرصتی به حریف نداده و تنها با یک شوت از خارج از محوطه مجازات شدیم. ما به اندازه کافی موقعیت برای پیروزی ایجاد کرده و اجازه انتقال و خلق موقعیت را به لستر ندادیم، بنابراین من از عملکرد تیم راضی هستم.

1645996

عملکرد انگولو کانته در ترکیب چلسی؟ او یکی از بهترین هافبک های جهان است و چون در کانون توجه نیست، اهمیت بیشتری برای تیم دارد. انگولو کانته برای چلسی بازیکنی مانند محمد صلاح، نیمار، کیلیان امباپه یا ویرژیل فن دایک است و به سادگی می توانم او را اینقدر برای چلسی مهم توصیف کنم. او تنها در 40 درصد از بازی های این فصل چلسی به میدان رفت و در شرایط شاید قرار گرفتن در رتبه سوم برای ما مثل یک معجزه باشد. من فصل گذشته لیورپول را بدون حضور فن دایک دیدم، آنها واقعا شرایط دشواری را تجربه کردند؛ پس شما متوجه این تفاوت می شوید. انگولو کانته بازیکن کلیدی و اصلی چلسی است و ما به شدت به او در زمین نیاز داریم."

دیدگاه‌ها