کد خبر : 1825294 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:59 | 29.3K بازدید | 1 دیدگاه

به یاد جوانی؛ پت ویرا هواداران اورتون را کتک زد! (عکس)

پاتریک ویرا، سرمربی فرانسوی کریستال پالاس با یکی از هواداران اورتون درگیر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستال پالاس شب گذشته شکست سختی را در خانه اورتون متحمل شد تا احتمالا یکی از تلخ‌ترین شب های مربیگری پت ویرا رقم بخورد. تیم تحت هدایت او در پایان نیمه اول با برتری 0-2 راهی رختکن شد، اما اورتون در نیمه دوم سه بار به گل رسید و در نهایت به سه امتیاز مهم این مسابقه دست یافت.

اما به نظر می رسد پاتریک ویرا، سرمربی کریستال پالاس پس از شکست دراماتیک تیمش در هفته سی و هفتم لیگ برتر مقابل اورتون با یکی از هواداران تیم حریف درگیر شده است. در واقع بعد از سوت پایان بازی و قطعی شدن ماندن اورتون در لیگ برتر بود که خیل عظیمی از هواداران این تیم وارد زمین استادیوم گودیسون پارک شدند و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند. تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهند که پاتریک ویرا توسط یکی از هواداران اورتون مورد تمسخر قرار می‌گیرد و به نظر فرد مذکور با نزدیک شدن به سرمربی پالاس برای او بابت این بازگشت بزرگ کری می‌خواند. 

پت ویرا نیز که در مسیر رختکن بود، به خاطر این رفتار عصبی شده و به هوادار اورتون با پای خود ضربه می زند. اتحادیه فوتبال انگلیس این رفتار سرمربی پالاس را مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورت اثبات جرم، احتمالا او از سوی اتحادیه محروم می شود. جالب اینجاست پاتریک ویرا بعد از اتمام مسابقه و در مقابل دوربین شبکه اسکای تمایلی به صحبت در مورد این درگیری نشان نداد و مدعی شد حرفی برای گفتن در این رابطه ندارد.
 

1714940
1714942
1714941

دیدگاه‌ها