کد خبر : 1825304 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:26 | 48.9K بازدید | 7 دیدگاه

تماس کرویف همه چیز را عوض کرد؛

اسطوره بارسلونا؛ در آستانه انتقال به رئال مادرید بودم!

رونالد کومان، اسطوره باشگاه بارسلونا فاش کرد در گذشته در آستانه انتقال به رئال مادرید بوده است.

اسطوره بارسلونا؛ در آستانه انتقال به رئال مادرید بودم!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دوران مربیگری رونالد کومان در بارسلونا چندان شیرین نبود و او بارها مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت، اما بی تردید کومان یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان تاریخ بارسلونا محسوب می شود. حالا رونالد کومان در مصاحبه ای مدعی شد در اواخر دهه 80 میلادی مورد توجه تیم های بزرگی چون رئال مادرید، یوونتوس و میلان قرار داشت، اما تماس یوهان کرویف فقید باعث انتقال او به بارسلونا شده است.

1714970

رونالد کومان گفت: "وقتی جوان تر بودم لئو بینهاکر، سرمربی وقت رئال مادرید چندین بار در مورد پیوستن به این باشگاه با من وارد مذاکره شد و البته در آن مقطع تیم های ایتالیا مانند یوونتوس و میلان نیز با من صحبت کرده بودند. در واقع من در آستانه انتقال به سری آ قرار داشتم، اما تماس یوهان کرویف با من همه چیز را تغییر داد و تصمیم من عوض شد. 

در آن مقطع کرویف به من تاکید کرد شاید در لیگ ایتالیا از تیم های این کشور دستمزد بیشتری دریافت کرده و پولدارتر بشوی، اما در باشگاه بارسلونا قطعا چیزهای بیشتری یاد خواهی گرفت و به همین دلیل بود که من تصمیم گرفتم به پیشنهاد کاتالان ها پاسخ مثبت بدهم. البته در آن سال ها پیوند فوق العاده ای میان بازیکنان هلندی و باشگاه بارسلونا نیز برقرار بود. من رینوس میشل، یوهان نیسکنس و خود یوهان کرویف را در پیراهن بارسلونا در ذهن داشتم و این ترکیب فوق العاده ای از نظر من بود."

دیدگاه‌ها