کد خبر : 1825323 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:35 | 44K بازدید | 7 دیدگاه

لوک دی یونگ:

ذخیره هم باشم دوست دارم در بارسلونا بمانم!

لوک دی یونگ، مهاجم هلندی بارسلونا تاکید کرد تحت هر شرایطی خواهان ماندن در این باشگاه است.

ذخیره هم باشم دوست دارم در بارسلونا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل تابستان سال گذشته و با نظر رونالد کومان بود که بارسلونا موفق به جذب قرضی لوک دی یونگ، مهاجم باتجربه و هلندی سویا شد. این بازیکن در هفته های ابتدایی حضور در نوکمپ عملکرد چندان خوبی از خود ارائه نداد و با جدایی رونالد کومان و ورود ژاوی بود که دیگر تقریبا جدایی لوک دی یونگ و بازگشت او به رختکن سویا قطعی به نظر می رسید.

1715004

اما در ادامه ژاوی در چند مسابقه و در دقایق پایانی به این بازیکن اعتماد کرد و لوک دی یونگ نیز با به ثمر رساندن گل های حساس به خوبی پاسخ این اعتماد را داد. اخبار حاکی از انتقال یک مهاجم بزرگ در فصل تابستان به بارسلوناست و این باشگاه به شدت برای خرید رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ تلاش می کند. همچنین کاتالان ها هنوز در مورد تمدید قرضی قرارداد با سویا به توافق نرسیده اند تا آینده لوک دی یونگ در هاله ای از ابهام قرار گیرد. اما او در مصاحبه ای مدعی شد حتی اگر بازیکن نیمکت نشین هم باشد، دوست دارد یک فصل دیگر در بارسلونا باقی بماند.

لوک دی یونگ گفت: "من علاقه ای ندارم در فصل نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا جدا شوم. حتی اگر فصل بعد در این تیم بازیکن ذخیره هم باشم برای من چیز ارزشمندی خواهد بود و علیرغم این شرایط نیز دوست دارم در بارسلونا بمانم. من محبت فراوانی در این مدت از هواداران باشگاه دیده ام و تمایل دارم فصل بعد نیز اینجا باقی بمانم."

دیدگاه‌ها