کد خبر : 1825325 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:50 | 29.1K بازدید | 6 دیدگاه

هر کسی جای من بود زنگ می‌زد؛

کلوپ: من آدمی نیستم که با جرارد تماس بگیرم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد تماسی با استیون جرارد نداشته است.

کلوپ: من آدمی نیستم که با جرارد تماس بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر استون ویلا تحت هدایت استیون جرارد موفق به کسب امتیاز از سیتی شود، لیورپول در صورت برتری مقابل ولوز فاتح این فصل لیگ برتر خواهد شد. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول در نشست خبری پیش از دیدار با ولوز فصل تیمش را تا همین حالا نیز خوب توصیف کرد و البته مدعی شد دیوک اوریگی در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد.

یورگن کلوپ گفت: در این مقطع هوادار لیورپول بودن فوق العاده است. مایه خوشحالی است که بخشی از این تیم باشید، شرایط در این لحظه سخت، اما فوق العاده است. بودن در کنار این بازیکنان خوشحالی فراوانی برایم به همراه دارد. ولورهمپتون یک فصل درخشان را پشت سر گذاشته است. من مطمئن نیستم که آیا برونو از عملکرد تیمش راضی است یا خیر، اما می دانم که او چقدر رقابت طلب است. من انتظار دارم که آنها با بهترین ترکیب ممکن و با نهایت توان در میدان حاضر شوند.

1712099

من دلایل زیادی برای جشن گرفتن دارم. ما در جام اتحادیه و جام حذفی قهرمان شدیم و فکر می کنم این برای جشن گرفتن کافی باشد. دو سال پیش رژه قهرمانی نداشتیم و البته این اتفاق دلایل دیگری داشت. برایم مهم نیست دیگران چه می گویند و این موفقیت متعلق به ما، هواداران و باشگاه لیورپول است.

دیدار سیتی و استون ویلا؟ اگر من بتوانم کاری انجام دهم که به دورتموند و ماینتس کمک کند، این برایم به مثابه یک انگیزه خواهد بود، اما نه من در زمین بازی می کنم و نه استیون جرارد. ما همه انسان‌ هستیم. جرارد بدون تماس من نیز 100 درصد این بازی را جدی خواهد گرفت. من مطمئنم دیگر باشگاه ها در این شرایط با او تماس می گرفتند، اما من چنین کاری نمی کنم.

به اورتون بابت ماندن در لیگ برتر تبریک می گویم. کریستال پالاس مثال خوبی است که نشان می دهد همه در لیگ برتر برای کسب پیروزی بازی می کنند. من نگران ویلا نیستم و این بی احترامی به ولوز است، زیرا آنها به آنفیلد می آیند و می خواهند برنده شوند.

حضور هواداران اورتون در میدان؟ من پدران و فرزندان خردسال را در زمین دیدم و این کار می توانست واقعا خطرناک باشد. نمی خواهم قضاوت کنم و احساسات را درک می کنم، اما چنین کاری برای بازیکنان خطرناک است. من واقعا امیدوارم که از این اتفاقات درس بگیریم. باید مطمئن شویم که مطلقا هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و ما می‌توانیم بدون تهدید خود و حریف جشن بگیریم.

1710686

احتمال جدایی ستاره‌های لیورپول؟ من نمی خواهم شاهد جدایی هیچ بازیکنی باشم، اما زندگی همین است. هیچ کس پیش من نیامده که بگوید قصد دارد لیورپول را ترک کند و حالا زمان این حرف ها نیست. در حال حاضر فقط باید تمرکز کنیم، اما به هر حال لیورپول بازیکنانی در کلاس جهانی در اختیار دارد. البته دیوک اوریگی در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد. من انتظار دارم که او روز یکشنبه مورد استقبال ویژه قرار گیرد. اوریگی یکی از مهم ترین بازیکنانی بوده که من تا به حال در اختیار داشته ام و کار کردن با او واقعا لذت بخش بود."

دیدگاه‌ها