کد خبر : 1825338 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:03 | 14.8K بازدید | 7 دیدگاه

برزیل یا شیلی مقصد بعدی

ویدال تایید کرد؛ فصل تمام شود، از اینتر می‌روم

آرتورو ویدال اعلام کرد که در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد و از طرفداران خود در فضای مجازی خواست که از بین دو مشتری بعدی‌اش به او پیشنهاد کنند که به کدام‌یک ملحق شود.

ویدال تایید کرد؛ فصل تمام شود، از اینتر می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال هنوز یک فصل دیگر با اینتر قرارداد دارد اما طبق قرارداد فی‌مابین، باشگاه اینتر با پرداخت چهار میلیون یورو می‌توانست این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کند و ظاهراً قصد دارد همین کار را هم انجام دهد، چرا که حتی با وجود پرداخت این مبلغ، باز هم 5.5 میلیون پوند سود خواهد کرد(به نسبت حقوق سالانه بازیکن).

1660723

 

هافبک 34 ساله نراتزوری که از بارسلونا به این تیم ملحق شد، از باشگاه‌های فلامینگوی برزیل و کولوکولوی شیلی پیشنهاد دارد و برای انتخاب از میان آنها مردد است.

او به یک نشریه شیلیایی درباره آینده خود گفت:« تنها چیزی که من الان می‌توانم بگویم این است که در پایان فصل جاری اینتر را ترک خواهم کرد.»

1607625

 

پس از این مصاحبه ویدال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران خود خواست که به او بگویند کدام یک از دو تیمی که خواهان عقد قرارداد با وی هستند را انتخاب کند و در حالی که 51 درصد از آنها به او پیشنهاد دادند راهی باشگاه برزیلی شود، 49 درصد دیگر توصیه کردند به کشور خودش برگردد.

ویدال که دو سال قبل از بارسلونا به اینتر پیوست، هنوز این شانس را دارد که آخرین فصل حضورش در این تیم را با سه گانه داخلی به پایان برساند. او در 70 بازی‌اش برای نراتزوری چهار گل زده است و فصل گذشته هم با این تیم قهرمان سری A شد.

دیدگاه‌ها