کد خبر : 1825339 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:05 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تردید داور برای اعلام پنالتی

عامل توقف 5 دقیقه‌ای پیکان- فولاد چه بود؟

در اوایل نیمه دوم دیدار پیکان وفولاد یک ضربه ایستگاهی به سود خودروسازان جنجالی شد.

عامل توقف 5 دقیقه‌ای پیکان- فولاد چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها 4 دقیقه از نیمه دوم دیدار پیکان و فولاد گذشته بود و قرمزپوشان اهوازی یک بر صفر از پیکان پیش بودند، اعلام یک خطا نزدیک به محوطه جریمه باعث ایجاد جنجال و توقف 5 دقیقه ای بازی شد.
در این صحنه کمیل غلامی داور مسابقه بعد از پرچم زدن کمک داور اول اعلام خطا به سود پیکان کرد. غلامی با توجه به نزدیکی صحنه به محوطه جریمه نتوانست درست تشخیص بدهد که خطا بیرون از محوطه بوده یا داخل آن. به همین خاطر نزد کمک داور اول رفت تا با او در خصوص اعلام پنالتی یا خطای بیرون از محوطه مشورت کند. 
وقتی غلامی برای اعلام پنالتی شک کرد، نیمکت نشینان فولاد شدیدا به موضوع اعتراض کردند و معتقد بودند اصلا خطایی صورت نگرفته و اگر هم خطا بوده باید بیرون از محوطه جریمه زده شود. اعتراض های شدید فولادی‌ها با پاسخ بازیکنان پیکان و نیمکت نشینان این تیم همراه شد که البته از صحنه دور بودند و صدایشان چندان به تیم داوری نمی‌رسید.
جو ملتهب کنار زمین و البته طولانی شدن مشورت داور وسط با کمک اول خود باعث شد تا زمان توقف مسابقه بیشتر شود. از این رو پیکانی‌ها اعتراض زیادی به تلف شدن زمان بازی می‌کردند و خواهان گرفته شدن وقت های اضافی شدند.
اتفاقات پیش آمده از دقیقه 49 تا 64 مسابقه باعث شد تا 5 دقیقه از زمان بازی از دست برود؛ در نهایت و بعد از کش و قوس های فراوان داور بازی اعلام ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به سود پیکان کرد. البته او چند کارت زرد هم به اعضای دو تیم به خاطر اعتراض هایشان نشان داد.
این ضربه ایستگاهی نیز برای پیکانی‌ها هدر رفت. داور مسابقه نیز در پایان این 5 دقیقه را در وقت های اضافی محاسبه کرد و 6 دقیقه وقت اضافی گرفت. جالب اینکه تیم فولاد در هفتمین دقیقه از وقت های اضافی نیمه دوم گل دوم را زد و پیروز از زمین خارج شد.

 

1715023
1715024
1715026
1715027

دیدگاه‌ها