کد خبر : 1825347 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:08 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

شیراز میزبان مسابقات آسیایی اسنوکر خواهد بود

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با حضور در اختتامیه مسابقات کشوری خبر میزبانی شیراز در مسابقات آسیایی را اعلام کرد.

شیراز میزبان مسابقات آسیایی اسنوکر خواهد بود

به گزارش ورزش سه به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اختتامیه مسابقات کشوری بیست و سومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر-دسته اول و سی و سومین دوره پاکت بیلیارد در دسته اول و برتر در شیراز به پایان رسید.

این مراسم با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، هاشم اسکندری ریاست فدراسیون، مسئولین ورزش و جوانان استان فارس، رؤسای هیأت استان اصفهان و فارس و استقبال خانواده بیلیاردی کشور برگزار شد.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مراسم اختتامیه گفت: سهروردی را گفتند: «تا کی از ایران سخن می‌گویی؟ گفت: تا آن زمان که زنده ام.» ما نیز تا زمانی که از ایران سخن می‌گوئیم هیچ گاه نمی‌توانیم شیراز تاریخی و مذهبی را یاد نکنیم.

اسکندری افزود: مفتخرم که در این روز و در این ساعت، یکبار دیگر در این شهر زیبا و دیدنی و در کنار شما بزرگواران ورزشکاران پر تلاش رشته‌های بیلیاردی قرار دارم. قبل از هر چیز از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و همکارانم در هیأت بولینگ و بیلیارد این استان تشکر کنم که نهایت همکاری را در راستای برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری به کار بردند. ورزشکاران، داوران و مربیانی که از سراسر کشور در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و با تلاش خود زیبایی‌های ورزش را به نمایش درآوردند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: قهرمانان بسیاری از دل این مسابقات بیرون می‌آمدند و با کسب بیش از یکصد مدال موجب شدند تا در رتبه دوم بخش آقایان و نهم در بخش بانوان در جهان بدرخشید.

وی در ادامه گفت: روند برگزاری سه رویداد مهم و بزرگ کشوری در این استان نشان داد که می‌توانیم برای میزبانی‌هایی که به کشور عزیزمان در رشته اسنوکر اعطا شده حساب ویژه ای باز کنیم. و رسماً اعلام می‌کنم که شیراز میزبان مسابقات آسیایی در مهر و آبان ۱۴۰۱ در رشته اسنوکر خواهد بود.

اسکندری خاطرنشان کرد: در اختتامیه سه رویداد کشوری قرار داریم و ورزشکارانی که منتخب شدند بی صبرانه انتظار برگزاری مراسم اهدای جوایز را طلب می‌کنند. بیش از این وقت شما حاضرین گرامی را نمی‌گیرم و امیدوارم همچون گذشته توفیقات الهی شامل حال همه ما شود و شاه چراغ که گوهری ستودنی در این شهر باستانی و مذهبی است عنایت ویژه ای به ما داشته باشند و شفاعت ما را کنند.

دیدگاه‌ها