کد خبر : 1825352 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:47 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید تمام تیم‌ها با تمام وجود بازی کنند؛

قریشی: حساب کردیم 10 امتیاز از ما گرفته‌اند

مدافع گلزن تیم فوتبال ذوب آهن می‌‎گوید پیروزی تیمش مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز با جنگندگی تمام بازیکنان این تیم به‌دست آمده است.

قریشی: حساب کردیم 10 امتیاز از ما گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی که زننده تک گل تیمش در مصاف با فجرشهید سپاسی شیراز بود در رابطه با این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. فجر هم چون انتهای جدول است، خیلی به این برد نیاز داشت. در نیمه اول روی ارسال سجاد و ضربه من به گل رسیدیم. خدا را شکر توانستیم ببریم و به رده هشتم جدول برسیم.
او در مورد گلزنی با ضربه سر و عملکردی که در خط دفاعی داشت بیان کرد: ما روی این موضوع آنالیز کرده بودیم. آنها روی ضربات ایستگاهی نقاط ضعفی داشتند. همان‌طور که گفتم ارسال سجاد آشوری واقعا فوق العاده بود و خدا را شکر توانستم گل بزنم و سه امتیاز را بگیریم. دنبال بردن این تیم و آمدن به رتبه‌های بالایی جدول بودیم. در نیمه دوم به دنبال استفاده از توپ‌های بلند بودند و ما هم در خط دفاعی تمام تلاشمان را برای جلوگیری از گل زدن آنها کردیم. کل تیم جنگیدیم. از دقیقه 20 تا 90 جنگیدیم.
قریشی در مورد تمجید تارتار از بازیکنانش توضیح داد: خب در آخر فصل سرنوشت تیم‌ها به دست تیم‌های دیگر است. مطمئنا همه تیم‌ها صد در صد بازی می‌کنند و ما هم با تمام وجود بازی کردیم. کاری نداریم که تیمی می‌افتد و ما با تمام وجود بازی می‌کنیم.
بخش بعدی صحبت‌های قریشی درباره عملکرد داوران در طول فصل بود و او در واکنش به این موضوع و انتقادات تارتار به سوت‌های داوران برای ذوب آهن عنوان کرد: این یک حقیقت است. خیلی دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم ولی همین‌طور که حساب و کتاب کردیم حداقل 10 امتیاز به ضرر ما شده است. اگر 46 امتیاز داشتیم بالای گل گهر بودیم. امیدوارم داوری‌ها یک مقدار بهتر شود که تیم‌ها حق‌شان ضایع نشود.
سوال بعدی از قریشی درباره بازی بعدی ذوب آهن برابر نساجی مازندران بود که زادگاه این بازیکن هم به حساب می‌آید. او در واکنش به این سوال گفت: نساجی تیم خوبی است و همین هفته هوادار را که سخت شکست می‌خورد، برد. تیم آماده‌ای هستند و در جام حذفی هم قهرمان شده‌اند. روحیه خوبی دارند ولی ما می‌رویم که جایگاه خودمان را تثبیت کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در بخش پایانی این مصاحبه از بازگشت پوریا پورعلی که مصدومیتی طولانی‌مدت را پشت سر گذاشته بود؛ ابراز خوشحالی کرد.

دیدگاه‌ها