کد خبر : 1825355 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:12 | 43.8K بازدید | 9 دیدگاه

آنچلوتی: فوتبال ایتالیا دیگر جذابیتی ندارد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید‌ معتقد است فوتبال ایتالیا به دلایل بسیاری، دیگر جذابیت خودش را از دست داده است.

آنچلوتی: فوتبال ایتالیا دیگر جذابیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اعضای فوتبال ایتالیا از مالکان و مفسران تا هواداران و مربیان در ماه‌های اخیر به لزوم ایجاد تغییرات اساسی در ساختار فوتبال ایتالیا اشاره کرده‌اند. 
تیم ملی ایتالیا برای دومین دوره متوالی و پس از غیبت در جام جهانی 2018 روسیه، از صعود به جام جهانی 2022 قطر هم بازماند تا شکست بزرگی برای این تیم رقم بخورد. 
آنچلوتی در مراسم Il Calcio che I’talia si meria در این‌باره گفت:« من باور دارم که فوتبال ایتالیا باید به دنبال بهبود شرایط باشد. این فوتبال دیگر به دلایل متفاوتی جذاب نیست. اولین دلیل آن فنی است چون پس از جام جهانی 2006 که بازیکنانی چون توتی، دل‌پیرو، پیرلو و گتوزو را در اختیار داشت، دیگر نتوانست اسطوره و شخصیت بزرگی برای نسل بعدی پرورش دهد.»

 

1711536


او با اشاره به مشکل فوتبال این کشور در یافتن استعدادهای درخشان اظهار داشت:« ایتالیا در یافتن استعدادهای جدید برای نسل بعدی به مشکل خورده و درست است که قهرمانی در یورو امیدها را افزایش داد اما کیفیت فردی بازیکنان ایتالیا در حال حاضر به اندازه 15 سال گذشته نیست.»
این مربی ایتالیایی درباره دلایل این اتفاق اضافه کرد:« از نظر من، بازیکنان جوان در حال حاضر نمی‌توانند در لیگ ایتالیا فضا پیدا کنند، خصوصا با قوانین جدید که بیشتر به سود بازیکنان خارجی است و زمان کافی را در اختیار ایتالیایی‌ها قرار نمی‌دهد.»
سرمربی رئال مادرید همچنین درباره استفاده از کمک داور ویدیویی گفت:« من فکر نمی‌کنم استفاده از آن روی هر صحنه اتفاق مثبتی باشد. کمک داور ویدیویی به خودی خود مثبت است و باید بهبود پیدا کند. این ابزاری برای داور است تا از اشتباهات واضح پیشگیری کند. آنها نباید روی هر تماسی در محوطه جریمه دخالت کنند، تصمیم باید بر عهده داور باشد.»

دیدگاه‌ها