کد خبر : 1825357 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:16 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

حاج‌صفی نامزد بهترین بازیکن ماه یونان

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به‌عنوان یکی از بازیکنان منتخب برای تصاحب بازیکن ماه سوپرلیگ یونان انتخاب شده است.

حاج‌صفی نامزد بهترین بازیکن ماه یونان

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ یونان برای احسان حا‌ج‌صفی در شرایطی مقابل المپیاکوس خاتمه یافت که کاپیتان تیم ملی در ادامه بازی‌های تاثیرگذار خود برای آ ا ک نمایش خوبی داشت تا پس از پایان مسابقات با انتخاب صفحه رسمی سوپرلیگ یونان در میان هفت بازیکنی قرار بگیرد که شانس انتخاب به‌عنوان بازیکن ماه فوتبال یونان را دارند.
حاج صفی در طول رقابت‌های این فصل سوپرلیگ یونان بیست و هشت بازی انجام داد که آمار او دو گل و دو پاس گل بود و به‌ویژه در هفته‌های پایانی که " آ ا ک آتن" برای کسب سهمیه کنفرانس اروپا تلاش می‌کرد، کاپیتان تیم ملی یکی از بازیکنان موثر این تیم بود.
احسان حاج صفی که در پایان فصل از سپاهان جدا شد و بار دیگر تصمیم گرفت لژیونر شود، با پایان فصل پیشنهاداتی جدی از تیم‌های مدعی فوتبال ایران دریافت کرده که البته خودش تاکید دارد که در صورت مناسب بودن شرایط همچنان به فوتبالش در خارج از کشور ادامه دهد.

1715054

احسان حاج صفی طی یک‌ماه اخیر با ثبت یک پاس گل و دو گل نقش مهمی در نتایج آ ا ک آتن داشته تا نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه فوتبال یونان شود و با آمادگی به اردوی تیم ملی برای مصاف با کانادا و اکوادور اضافه شود.

دیدگاه‌ها