کد خبر : 1825363 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 19:45 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

آرتتا: شانس زیادی برای کسب سهمیه CL داریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال‌ معتقد است که شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار زیاد است.

آرتتا: شانس زیادی برای کسب سهمیه CL داریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز یک‌شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان اورتون است. 
توپچی‌ها در آخرین هفته رقابت‌های این فصل با دو امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام در رده پنجم قرار گرفته‌اند تا در آستانه از دست دادن فرصت‌شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده باشند. 
با این حال آنها همچنان امیدوار هستند که با پیروزی برابر اورتون در این بازی و شکست تاتنهام در دیدار همزمان برابر نوریچ، بتوانند حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان را قطعی کنند. 
آرتتا در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« بازی این هفته اورتون باعث شد که من انرژی و جسارت بیشتری درباره اتفاقی که ممکن است روز آخر در نوریچ رخ دهد داشته باشم. این اتفاقات فقط در این لیگ رخ می‌دهد و همین باعث شده که لیگ برتر انگلیس باورنکردنی باشد. در بسیاری از کشورهای انگیزه‌ای برای ارائه چنین نمایش‌هایی نیست. این باعث شده که ما امیدوار بمانیم.»

 

1712951


او در پاسخ به این سوال که آیا آرسنال هنوز فرصت کسب سهیمه لیگ قهرمانان را دارد اظهار داشت:« این امر بسیار محتمل است. کافی است چند سال به عقب برگردید و به مثال‌هایی شبیه به این که در پایان بعضی از فصل‌ها رخ داده نگاه کنید. من امید بسیاری به رخ دادن این اتفاق دارم. ما بار دیگر به اروپا برگشتیم. امیدواریم که به لیگ قهرمانان برویم. هرکاری لازم باشد می‌کنید و به تشویق نوریچ خواهیم پرداخت.»
این مربی اسپانیایی درباره شرایط تیمش در این فصل اضافه کرد:« ما مسیری طولانی را سپری کردیم و فصلی پر چالش را پشت سر گذاشتیم اما فکر می‌کنم به‌عنوان یک باشگاه هم راهی طول و دراز را با هم طی کردیم. ما به‌عنوان یک تیم توانستیم بار دیگر انرژی، حس خوب و انتظارات از این باشگاه را به‌نمایش بگذاریم و این کار را در کنار هم انجام دادیم. من امیدوارم که این باشگاه را به جایگاهی که شایسته آن است برسانم.»

دیدگاه‌ها