کد خبر : 1825364 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 20:18 | 24.1K بازدید | 3 دیدگاه

رانگینک: بازیکنانم ترجیح می‌دهند در لیگ اروپا بازی کنند

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید بازیکنان این تیم بازی در لیگ اروپا را به لیگ کنفرانس ترجیح می‌دهند.

رانگینک: بازیکنانم ترجیح می‌دهند در لیگ اروپا بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی کریستال پالاس مهمان این تیم است. 
شیاطین سرخ در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر از وستهام در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و امیدوار هستند که با پیروزی در هفته آخر و حفظ این جایگاه بتوانند فصل آینده در لیگ اروپا به میدان بروند. 
رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« من احساس مثبتی دارم که بازیکنان می‌خواهند بازی درستی ارائه دهند. می‌دانم که آنها بازی در لیگ اروپا را به بازی در لیگ کنفرانس اروپا ترجیح می‌دهند. این باید انگیزه‌ای برای آنها باشد که حضورشان در لیگ اروپا را در بازی روز یکشنبه قطعی کنند.»

 

1710502


این مربی آلمانی درباره شرایط این تیم در فصل آینده اظهار داشت:« من قویا باور دارم که هسته اصلی بازیکنان که از بازیکنانی درجه یک تشکیل شده و ارزش بسیاری دارند برای بازی با پیراهن این تیم به اندازه کافی خوب هستند فصل آینده هم به حضور در این تیم ادامه خواهند داد.»
او همچنین به ارتباطش با اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار برابر کریستال پالاس اشاره کرده و گفت:« ما در این مدت از طریق واتس اپ در تماس بوده‌ایم. امیدواریم این فرصت را داشته باشیم که با هم حرف بزنیم و از نزدیک دیدار کنیم. این اتفاق در ابتدای هفته آینده یا نهایتا روز دوشنبه اتفاق خواهد افتاد. من بی‌صبرانه منتظر هستم که او را از نزدیک ببینم.»
سرمربی موقت یونایتد نسبت به بازگشت این باشگاه به دوران اوج ابراز امیدواری کرده و اضافه کرد:« اگر هیئت مدیره، اریک، دپارتمان استعدادیابی و من بتوانیم روحیه و ذهنیت مناسب را به این بازیکنان برگردانیم، من اطمینان دارم که می‌توانیم این باشگاه را نه تنها به مسیر درست، بلکه به روزهای اوجش برگردانیم. شاید این اتفاق در یک پنجره نقل و انتقالاتی ممکن نباشد اما من اطمینان دارم که در دو یا سه پنجره در دسترس خواهد بود.»

دیدگاه‌ها