کد خبر : 1825368 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 20:52 | 18.8K بازدید | 7 دیدگاه

جرارد: قهرمانی لیورپول انگیزه‌ام برای غلبه بر سیتی نیست

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، می‌گوید انگیزه اصلی‌اش برای پیروزی برابر منچسترسیتی کسب سه امتیاز برای تیمش است.

جرارد: قهرمانی لیورپول انگیزه‌ام برای غلبه بر سیتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. 
سیتی و لیورپول تنها یک امتیاز در صدر جدول با هم فاصله دارند و همین موضوع باعث شده که دیدار این دو تیم در روز یکشنبه از حساسیت خاصی برخوردار باشد. 
غلبه استون ویلا بر سیتی در این دیدار می‌تواند زمینه را برای کسب جام قهرمانی این رقابت‌ها از سوی لیورپول در صورت پیروزی در بازی هم‌زمان فراهم کند و حضور استیون جرارد به عنوان اسطوره این تیم روی نیمکت حریف سیتی باعث شده که جنجال بسیاری پیرامون این موضوع ایجاد شود. 
جرارد در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سیتی گفت:« من این هیاهوی اضافه و سوالاتی از خودم را کاملا درک کرده و به آن احترام می‌گذارم. آنها در کورس قهرمانی قرار دارند و من سال‌های بسیاری را در لیورپول سپری کردم، پس چنین چیزی طبیعی است.»

 

1712099


او در واکنش به اظهارات مطرح شده در چند روز اخیر اظهار داشت:« این که مردم به موضوع شرافت اشاره کرده و من، استون ویلا یا هرکدام از بازیکنانم را هدف قرار می‌دهند باعث ناراحتی است. ما این هفته به میدان می‌رویم و تمام تلاش خودمان را برای کسب بهترین نتیجه برای استون ویلا و هواداران‌مان به کار می‌گیریم.»
این مربی جوان انگلیسی با اشاره به تاثیر این نتیجه در قهرمانی لیورپول اضافه کرد:« اگر پیروزی ما برابر سیتی به قهرمانی لیورپول کمک کند عالی است اما اولویت من این است که سه امتیاز را برای استون ویلا به دست آورم نه این که به قهرمانی لیورپول کمک کنم. سیتی بازیکنانی در کلاس جهانی و یک سرمربی درجه یک دارد اما فشار زیادی در این بازی روی آنها خواهد بود. اگر بتوانیم جایگاهی بهتر از رده چهاردهم به دست آوریم بسیار خوشحال خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها