کد خبر : 1825370 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 20:57 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی: بردهای ما به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد

کاپیتان تیم والیبال شهداب گفت: بعد از نیم فصل سال دوم لیگ گذشته، تنها یک باخت داشتیم و خیلی‌ از باخت دیروز شهداب برابر سانتوری خوشحال شدند.

مهدوی: بردهای ما به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد

به گزارش ورزش سه به نقل از تسنیم ، مهدی مهدوی در مورد غلبه بر نماینده قزاقستان در دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم این تورنمنت را با پیروزی به پایان برسانیم. مجموعه شهداب و تمامی کادر و بازیکنان آن زحمات بسیاری کشیدند. دیروز باخت شهداب یک اتفاق بود و امروز هم مصمم بودیم که قزاقستان را ببریم.

کاپیتان تیم والیبال شهداب با بیان این که روز گذشته تاراز توانسته بود فشار خوبی به تیم پیکان وارد کند، عنوان کرد: مقابل این تیم خیلی خوب بازی کردیم و در دریافت و حمله عملکرد قابل قبولی داشتیم. شهداب به غیر از بازی دیروز، مسابقه به مسابقه در این رقابت‌ها بهتر و هماهنگ‌تر عمل کرد.

مهدوی با تاکید بر این که دوست داشتند امروز در فینال مقابل پیکان بازی کنند، گفت: شاید قسمت نبوده که به فینال برسیم. به هر حال توانستیم مقام سومی را به دست آوریم و این پیروزی را به هواداران تیم و مردم یزد تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شایعات مطرح شده درباره اختلافات در باشگاه شهداب اظهار کرد: خیلی‌ها منتظر بودند که شهداب ببازد. بعد از نیم فصل سال گذشته تنها یک باخت داشتیم و خیلی‌ها از باخت روز گذشته شهداب برابر سانتوری خوشحال شدند. هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز از لحاظ مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان عالی است و موضوعی وجود ندارد. نمی‌دانم این شایعات از کجا بیرون می‌آید؟ به نظرم ما زیاد برده بودیم و به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده بود.

 

دیدگاه‌ها