کد خبر : 1825349 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:27 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار قهرمان لیگ ایران با مدال برنز؛

شهداب با شکست تاراز تیم سوم آسیا شد

تیم شهداب یزد در نخستین حضور خود در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا موفق به کسب مقام سومی و مدال برنز این مسابقات شد‌.

شهداب با شکست تاراز تیم سوم آسیا شد

به گزارش ورزش سه، دیدار رده‌بندی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 عصر امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
تیم‌های مقاومت شهداب یزد و تاراز قزاقستان در این مسابقه برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند و تیم شهداب با شکست سه بر صفر حریف به مقام سومی دست یافت.
شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 22 تاراز قزاقستان را از پیش رو برداشتند تا در نخستین حضور آسیایی به مقام سومی اکتفا کنند.
تیم مقاومت شهداب یزد این دیدار را با ترکیب شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، ژاورونوک دونوان، روبرتلندی سیمون و مهدی مهدوی شروع کرد.

1715042
شهدابی‌ها در مسیر کسب این عنوان، 6 مسابقه برگزار کردند که پنج برد (اربیل، الریان، تاراز (دوبار) و گاز جنوبی) و تنها یک شکست (سانتوری ژاپن) نتیجه این دیدارها بود.
نماینده قزاقستان نیز با پذیرش شکست برابر شهداب، و در مجموع با سه برد و سه شکست در جایگاه چهارم مسابقات قرار گرفتند.
ساوا تاتسوهیرو از ژاپن و تانپتپول سوکسود از تایلند قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
تماشاگران زیادی (بیش از دو هزار نفر) این مسابقه را از نزدیک در سالن 12 هزار نفری آزادی تماشا کردند و اعضای تیم ملی جوانان پسر ایران نیز در بین آن‌ها قرار داشتند.
در آخرین دیدار جام بیست‌ودوم باشگاه‌های مردان آسیا دو تیم پیکان تهران برای کسب مقام قهرمانی به مصاف سانتوری ژاپن می‌رود. پیکان در صورت شکست حریف ژاپنی، به هشتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست می‌یابد.

1715043

دیدگاه‌ها