کد خبر : 1825376 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 21:33 | 12.8K بازدید | 8 دیدگاه

برگ برنده لیورپول؛ بازگشت صلاح و فن دایک به تمرینات

محمد صلاح و ویرژیل فن دایک در آستانه دیدار حساس برابر وولوز به تمرینات لیورپول برگشتند.

برگ برنده لیورپول؛ بازگشت صلاح و فن دایک به تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر باید در ورزشگاه آنفیلد میزبان وولوز باشد. 
محمد صلاح و ویرژیل فن دایک در دیدار برابر چلسی در فینال جام حذفی انگلیس دچار مصدومیت شده و زمین بازی را ترک کردند. این دو بازیکن در جریان پیروزی لیورپول مقابل ساوتهمپتون نیز در زمین حضور نداشتند تا نگرانی‌ها از بابت شرایط این دو افزایش پیدا کند. 
با توجه به نزدیک بودن فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و همچنین بازی بسیار حساس هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر مقابل وولوز، بسیاری از غیبت این دو ستاره که نقشی کلیدی در روند خوب لیورپول در این فصل داشتند نگران بودند. 

 

1715077
1715078


اما این دو بازیکن امروز به تمرینات گروهی لیورپول اضافه شدند تا مشخص شود که مشکلی برای همراهی تیم‌شان در بازی هفته آخر برابر ولورهمپتون و همچنین فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید نخواهند داشت. 
لیورپول در آستانه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تنها یک امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارد و امیدوار است که استون ویلا بتواند در بازی هفته آخر برابر این تیم به پیروزی رسیده یا حداقل آنها را با یک تساوی متوقف کند. 
در این صورت لیورپول با پیروزی برابر وولوز این فرصت را خواهد داشت که یک امتیاز فاصله را جبران کرده و با کسب هر سه امتیاز در این بازی حساس به شکلی دراماتیک و در هفته پایانی رقابت‌ها جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد تا سه گانه خودش در رقابت‌های داخلی فوتبال انگلیس را تکمیل کرده باشد.

دیدگاه‌ها