کد خبر : 1825380 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:21 | 57K بازدید | 1 دیدگاه

پیراهن شماره چهار پیکان بایگانی شد

بغض معروف در سالن 12 هزارنفری شکست

بعد از اینکه باشگاه پیکان پیراهن شماره چهار خود را به احترام سعید معروف و برای همیشه بایگانی کرد، این ستاره والیبال ایران به شدت احساساتی شد.

بغض معروف در سالن 12 هزارنفری  شکست

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تراژیک پیکان در جام باشگاه‌های آسیا در حالی رقم خورد که سعید معروف نقشی پررنگ در کامبک پیکانی‌ها ایفا کرد و موفق شد جام را بالای سر ببرد اما لحظاتی پیش از اینکه جام به بازیکنان پیکان برسد، او لحظاتی تراژیک را تجربه کرد.

معروف که پس از مسابقات المپیک توکیو برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرده بود، در اولین بازگشت خود به ایران و بازی مقابل طرفداران والیبال، در حالی موفق شد قهرمانی را به دست بیاورد که باشگاه پیکان منتظر پایان جام باشگاه‌ها بود تا یک اقدام جالب را انجام دهد.

1715086

پس از پایان بازی فینال، در حالی که بلندگوی سالن مشغول تمجید از معروف بود، امیر عطابخش مدیرعامل پیکان به سراغ معروف رفت و در حالی که پیمان اکبری کاپیتان تیمش را مشایعت می‌کرد، تندیسی شبیه به چهره معروف را به او تقدیم کرد و وی را در آغوش گرفت.

1715087
1715088
1715089

پس از تقدیر باشگاه پیکان و بایگانی پیراهن شماره چهار این تیم، بغض سعید معروف شکست.

در همین لحظات بود که گوینده سالن اعلام کرد باشگاه پیکان تصمیم گرفته که پیراهن شماره چهار خود را به احترام سعید معروف برای همیشه بایگانی کند؛ همین جمله کافی بود تا کاپیتان پیشین تیم ملی در آغوش مدیرعامل پیکان احساساتی شود و بغضش بشکند.

اشک‌های سعید معروف در حالی مدیرعامل پیکان را تحت تاثیر قرار داده بود که پس از این تقدیر ویژه از او، حاضران سالن نیز یکصدا معروف را تشویق می‌کردند و او برای دور افتخار به سراغ تماشاگران رفت.

1715090

مهدوی که برای سالهای طولانی در تیم ملی با سعید معروف زوج پاسورهای تیم ایران را تشکیل می‌دادند، این بار به عنوان بازیکن تیم رقیب در کنار او حضور یافت.

مهدوی که پیراهن شهداب را برتن دارد، با چهره خندان به معروف نزدیک شد و به این رقیب دیرینه بابت قهرمانی تبریک گفت و در حالی که لبخند همیشگی را روی لب داشت، به کاپیتان معروف خسته نباشید گفت. این دو برای سالهای طولانی زوج پاسورهای تیم ملی را تشکیل داده بودند.

معروف همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن تورنمنت را هم به دست آورد تا به بهترین شکل ممکن تورنمنت برایش به اتمام برسد.

1715091

باشگاه پیکان علاوه بر بایگانی کردن شماره چهار خود یک تندیس را هم به سعید معروف اهدا کرد

سعید معروف که پس از المپیک در آرامش ترکیه مشغول بازی بود، این بار به بهترین شکل به ایران بازگشت و البته اشک‌هایش قاب‌های ویژه از فینال جام باشگاه‌ها را در اذهان به وجود آورد و حالا همه منتظر تصمیم بعدی این مهمترین ستاره والیبال ایران خواهند بود.

1715092

دیدگاه‌ها