کد خبر : 1825383 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:42 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

یووه درپی حفظ دی‌لیخت؛ افزایش دستمزد یا بند فسخ

مدیران یوونتوس در تلاش هستند تا قرارداد ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی، را تمدید کنند.

یووه درپی حفظ دی‌لیخت؛ افزایش دستمزد یا بند فسخ

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت در چند فصل اخیر نتوانسته بود درخششی که در آژاکس داشت را در ترکیب یووه تکرار کند اما این فصل به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد. 
این بازیکن 22 ساله در طول این فصل تنها چند اشتباه معدود داشت و همین موضوع باعث شد که کادر فنی این تیم و همچنین مدیران یوونتوس از عملکرد او رضایت بسیاری داشته باشند. 
قرارداد فعلی این مدافع هلندی در تابستان 2024 به پایان می‌رسد و باشگاه‌های برتر اروپایی در حال بررسی شرایط او هستند تا پیشنهادهایی را برای جذب این بازیکن ارائه دهند. 
حالا توتومرکاتو خبر داده که یوونتوس پیشنهاد جدیدی را برای تمدید قرارداد با دی‌لیخت به او ارائه کرده و گزینه‌هایی را در نظر گرفته تا بتواند نظر این بازیکن را برای ادامه حضورش در تورین جلب کند. 

 

1696215


گفته می‌شود دو گزینه در این پیشنهادهای جدید پیش‌ روی این بازیکن قرار دارد. اول این که قراردادش را تا سال 2026 با دستمزد فعلی که هشت میلیون یورو در سال است تمدید کند، قراردادی که شامل بند پاداش نیز می‌شود. 
گزینه دوم تمدید قرارداد دی‌لیخت با یووه تا سال 2025 است، در حالی که دستمزدش کمی کاهش پیدا می‌کند اما بند فسخی در قراردادش گنجانده خواهد شد که مبلغ آن به شکل قابل توجهی کمتر از مبلغ قبلی است. 
دی‌لیخت در حال حاضر در حال بررسی این پیشنهادها به همراه تیم نمایندگانش است و هنوز هیچ توافق نهایی‌ای با مدیران باشگاه یوونتوس انجام نداده است.

دیدگاه‌ها