کد خبر : 1825385 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:12 | 99.8K بازدید | 8 دیدگاه

عالیشاه آتش‌نشان خشم ترابی (عکس)

امید عالیشاه که یکی از چهره‌های جنجالی روز پرالتهاب تبریز بود اجازه نداد ترابی به دردسر بیفتد.

عالیشاه آتش‌نشان خشم ترابی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه‌هایی که در ورزشگاه یادگار تبریز حسابی مورد توجه قرار گرفت کر‌ی‌خوانی ترابی مقابل تماشاگران برافروخته تراکتور بود. او که همانند هم‌تیمی‌هایش با فحش و سنگ پذیرایی شده بود باعث شد این هواداران که هنوز هم دلیل عصبانیت‌شان مشخص نیست عصبی‌تر شوند.

ترابی در حالی که هم‌تیمی‌هایش پس از داور به سرعت به رختکن می‌رفتند تصمیم گرفت حرکت هواداران حریف را بی پاسخ نگذارد. او در باران سنگ تبریز ایستاد و با چند حرکت متوالی کری خواند‌.

ترابی با بوسیدن لوگوی پرسپولیس شروع کرد و پس از مشت کردن دستش آن را باز کرد و عدد پنج را رو به سکوهای پرالتهاب گرفت. منظور ترابی از این حرکت پنج پیروزی متوالی مقابل تراکتور و همچنین پنج قهرمانی پشت سرهم تیمش بود. بهترین پاسور پرسپولیس دست بردار نبود و همانطور که عدد پنج را نشان می‌داد سلانه سلانه به سمت رختکن می‌رفت که در این صحنه کاپیتان پرسپولیس واکنش نشان داد.

امید عالیشاه که خودش چهره پرحاشیه‌‌ این بازی بود و برابر هواداران حریف مقابله به مثل کرده بود، خود را به ترابی رساند و اجازه ادامه‌دار شدن کری‌خوانی را نداد‌. عالیشاه با صحبت با ترابی از او خواست این حرکات را تمام کند تا اتفاقات بدتری رخ ندهد. رفتار ترابی اگرچه باعث عصبانیت هواداران شده اما در دسته کری‌های فوتبالی محسوب می‌شود و بعید است محرومیتی در انتظارش باشد.

1715104
1715105
1715106

دیدگاه‌ها