کد خبر : 1825396 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 01:38 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

رئال ۰-۰ بتیس: پیش به سوی فینال چمپیونزلیگ

رئال مادرید در آخرین دیدارش در رقابت‌های این فصل لالیگا مقابل بتیس به تساوی ۰-۰ رضایت داد.

رئال ۰-۰ بتیس: پیش به سوی فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که پیش از این قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کرده بودند، امشب مقابل بتیس چندان به آب و آتش نزدند تا بدون مشکل مصدومیت، برای دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول آماده شوند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 8 بود که روی حرکت فرلان مندی، رئالی ها صاحب موقعیت شدند اما ضربات بنزما و تونی کروس راهی به چهارچوب دروازه بتیس پیدا نکرد.
پس از آن نوبت بازیکنان بتیس بود که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست بگیرند اما برتری آنها در مالکیت توپ به موقعیت ویژه ای منجر نشد؛ تا اینکه در دقیقه 20، توپ ربایی خوب نبیل فکیر، یک موقعیت خوب برای ویلیان ژوزه ایجاد کرد ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

1715136

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم برای زدن گل، حملاتی روی دروازه هم داشتند که ثمری نداشت تا اینکه در دقیقه 45، کاسمیرو روی یک حرکت انفرادی صاحب موقعیت شد اما ضربه او نتوانست قفل دروازه میهمان را باز کند و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، روی پاس کارواخال، بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دروازه بان حریف برگشت داد و رودریگو هم توپ برگشتی را به بیرون زد.
دو دقیقه بعد، بنزما بار دیگر پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
پس از این دو موقعیت بازیکنان بتیس پیش کشیدند اما در دقیقه 59، روی پاس مودریچ، این کاماوینگا بود که صاحب موقعیت شد اما شوت او را روی سیلوا با واکنشی به موقع دفع کرد.

1715135

در ادامه بازی موقعیت های چندانی روی دروازه ها به وجود نیامد اما در 10 دقیقه پایانی، فشار حملات دو تیم برای زدن گل برتری افزایش پیدا کرد و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند. از جمله در دقیقه 87 که روی ارسال کریستن تیو و والی ایگلسیاس، توپ در موقعیتی مناسب به خواکین رسید اما این بازیکن باتجربه نتوانست از این فرصت استفاده کند. 
در وقت های تلف شده بازی هم رئالی ها یکی دو موقعیت خوب داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها