کد خبر : 1825398 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:18 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

آنچلوتی: از بازیکنانم که هرگز تسلیم نشدند سپاسگزارم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از انجام آخرین بازی این فصل لالیگا از بازیکنانش تشکر کرد.

آنچلوتی: از بازیکنانم که هرگز تسلیم نشدند سپاسگزارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفته و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
این بازی برای رئالی‌ها تشریفاتی بود، چرا که آنها چند هفته قبل قهرمانی خودشان را در این رقابت‌ها مسجل کرده بودند اما فرصت خوبی برای محک زدن شرایط بازیکنان در آستانه فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول بود. 
آنچلوتی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« نمره بالایی به تیمم در این فصل می‌دهم. ما فصل را خوب آغاز و بهتر تمام کردیم. ثبات داشتیم و هرچند گاهی بد بازی کردیم اما هرگز تعهد کسی از بین نرفت. به بازی خوب کورتوا، بنزما، وینیسیوس و همه اشاره می‌کنم. از بازیکنانم که هرگز حتی وقتی بازی نمی‌کردند تسلیم نشدند سپاسگزارم. جو رختکن در این فصل تعیین‌کننده بود.»

 

1710933


او در پاسخ درباره مارسلو و انجام آخرین بازی او در سانتیاگو برنابئو اظهار داشت:« من فکر نمی‌کنم او هنوز با این تیم خداحافظی کرده باشد چون او هنوز کاپیتان ماست و فینال لیگ قهرمانان را در پیش داریم. اگر او در آخر فصل از جمع ما جدا شود، یکی از بزرگترین بازیکنان دنیای فوتبال و یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ را از دست خواهیم داد.»
این مربی ایتالیایی درباره شرایط داوید آلابا برای فینال لیگ قهرمانان اضافه کرد:« او امروز در زمین حضور نداشت چون نیازی به ریسک کردن نبود. او صددرصد در پاریس بازی خواهد کرد. در چنین بازی‌هایی، مسئله فقط تاثیرات فیزیکی نیست، بلکه باید ابعاد روانی را هم در نظر گرفت.»
سرمربی رئال مادرید همچنین درباره شرایط ایسکو و گرت بیل و پایان کار این دو نفر در رئال گفت:« ایسکو اولین بازی‌اش برای رئال را در اولین بازی من انجام داد و گلزنی هم کرد. دوران فوتبال بسیار درخشانی امروز به پایان رسید. ایسکو می‌توانست بهتر باشد اما یکی از مهره‌های مهم این تیم در سال‌های اخیر بود. بیل هم می‌خواست امروز خداحافظی کند و به زمین برود اما شرایط خوبی داشت. فکر می‌کنم او با ما به پاریس خواهد آمد.»

دیدگاه‌ها