کد خبر : 1825404 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:56 | 26.5K بازدید | 6 دیدگاه

تن‌هاخ: بی‌صبرانه منتظر کار با رونالدو هستم

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، بار دیگر برای همکاری با کریستیانو رونالدو ابراز امیدواری کرد.

تن‌هاخ: بی‌صبرانه منتظر کار با رونالدو هستم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان سال گذشته پس از چندین سال دوری از منچستریونایتد بار دیگر به اولدترافورد برگشت و امیدوار بود که موفقیتش با این تیم را تکرار کند. 
با این حال شرایط مطابق میل این ستاره پرتغالی و این باشگاه لیگ برتری پیش نرفت و آنها فصل بسیار فاجعه‌باری را پشت سر گذاشتند تا یکی از بدترین فصل‌های تاریخ این باشگاه رقم بخورد. 
این اتفاق و البته عدم موفقیت شیاطین سرخ در کسب سهمیه لیگ قهرمانان باعث شد که بسیاری از رسانه‌ها به شایعات احتمال جدایی رونالدو از یونایتد پیش از پایان مهلت قرارداد دو ساله‌اش با این باشگاه دامن بزنند. 

 

1712600


از سوی دیگر پس از انتخاب تن‌هاخ به عنوان سرمربی جدید این تیم، بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که او تمایلی به همکاری با این بازیکن پا به سن گذاشته ندارد و ترجیح می‌دهد تیم جوان‌تر و یک‌دست‌تری را در اختیار داشته باشد. 
با این حال این مربی هلندی در طول چند هفته اخیر بارها در مصاحبه‌های مختلف از عملکرد این بازیکن تقدیر کرده و حالا بار دیگر نشان داده که دوست دارد رونالدو را در تیمش حفظ کند. 
تن‌هاخ در آخرین مصاحبه‌ای که به عنوان سرمربی آژاکس با این باشگاه داشته به دیدار برابر رئال مادرید و صحبتی که با رونالدو پس از این بازی داشته اشاره کرده است. او گفت:«این مکالمه بسیار خوبی بود. فکر می‌کنم او از سبک بازی ما تقدیر کرد. او یک قهرمان واقعی است و من نمی‌توانم بیشتر از این برای همکاری با او صبر کنم.»
رونالدو نیز پیش از این در گفتگویی از حضور تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد استقبال کرده و مدعی شده بود که این مربی هلندی می‌تواند جام قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها