کد خبر : 1825412 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:20 | 8.2K بازدید | 8 دیدگاه

الکساندر آرنولد: حتی اگر قهرمان نشویم هم عالی بودیم

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، معتقد است که این تیم یکی از بهترین نمایش‌ها را در این فصل ارائه کرده است.

الکساندر آرنولد: حتی اگر قهرمان نشویم هم عالی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف وولوز خواهد رفت تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای چند سال اخیر را برابر این تیم برگزار کند.
شاگردان یورگن کلوپ تنها یک امتیاز با منچسترسیتی در صدر جدول فاصله دارند و امیدوار هستند که تیم حریف در بازی هفته آخر برابر استون ویلا امتیاز از دست بدهد تا آنها بتوانند با پیروزی در بازی همزمان به صدر جدول آمده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 
این در حالی است که آنها پیش از این موفق به فتح جام حذفی و جام اتحادیه این فصل شده و شانس کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با حضور در فینال روز شنبه برابر رئال مادرید دارند. 
ترنت الکساندر آرنولد در آستانه بازی حساس برابر وولوز به اسکای اسپورت گفت:« عملکرد بسیار خوبی که در این فصل در تمامی رقابت‌ها داشتیم باعث شده که این فصل برای من یکی از بهترین‌ها در تاریخ لیگ برتر باشد.»

 

1699108


او با اشاره به حضور تیمش در سه فینال و همچنین کورس قهرمانی لیگ برتر تا هفته آخر اضافه کرد:« این که توانستیم رقابت در هر جامی را به بازی آخر بکشانیم یعنی این تمام چیزی است که می‌توانستیم آرزویش را داشته باشیم. این دستاورد بسیار خاصی برای ماست و مهم نیست که در بازی روز یکشنبه چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا ما قهرمان می‌شویم یا خیر.»
این ستاره لیورپول درباره شرایط این فصل اظهار داشت:« وقتی هفت یا هشت بازی باقی مانده، با خودتان فکر می‌کنید که مطمئنا تیمی امتیاز از دست خواهد داد. این اتفاق رخ داد اما شرایط برابر پیش رفت. ما در ژانویه کیلومترها از این تیم عقب بودیم اما توانستیم به رقابت برگردیم و خودمان را در جایگاهی عالی قرار دهیم.»

دیدگاه‌ها