کد خبر : 1825435 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:53 | 24.2K بازدید | 16 دیدگاه

فروش تنها 750 بلیت برای دیدار استقلال و مس

معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان جزئیات بلیت‌ فروشی بازی مس و استقلال را اعلام کرد.

فروش تنها 750 بلیت برای دیدار استقلال و مس

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم استقلال و مس در دیدار هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر در رفسنجان به مصاف هم می روند. در همین رابطه، رضا امینی‌مقدم معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان گفت: دیدار دو تیم مس رفسنجان و استقلال تهران از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر روز سه شنبه سوم خرداد ساعت 20 در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان و با حضور تماشاگران برگزار می شود.

وی بیان کرد: بلیت فروشی این مسابقه، 24 ساعت قبل از آغاز این دیدار انجام و از طریق رسانه رسمی باشگاه مس اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان خاطر نشان کرد: طبق دستورالعمل ستاد کرونا ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه باید بلیت‌ فروشی شود که با توجه به ظرفیت 2 هزار نفری ورزشگاه شهدای مس رفسنجان، 750 نفر بلیت‌ فروشی می شود که از این تعداد 680 نفر سهم تیم میزبان و 70 نفر سهم تیم میهمان است.

امینی‌مقدم اضافه کرد: با توجه به قهرمانی استقلال در رقابتهای امسال لیگ برتر، امیدواریم هواداران فهیم و بافرهنگ رفسنجانی با حضور پرشور خود فرهنگ غنی رفسنجان را در این بازی به نمایش بگذارند و میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

دیدگاه‌ها