کد خبر : 1825443 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:24 | 21.5K بازدید | 9 دیدگاه

خواهش پپ از تماشاگران: قهرمان شدیم به زمین نریزید!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از تماشاگران حاضر در ورزشگاه اتحاد خواست در صورت قهرمانی این تیم رفتار درستی داشته باشند.

خواهش پپ از تماشاگران: قهرمان شدیم به زمین نریزید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا خواهد رفت. 
این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای سیتیزن‌ها برخوردار است، چرا که آنها با کسب سه امتیاز این دیدار می‌توانند از عنوان قهرمانی خودشان در لیگ برتر دفاع کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
اتفاقات چند روز اخیر در فوتبال انگلیس و هجوم تماشاگران به زمین بازی در چند مسابقه باعث شده که نگرانی‌هایی درباره احتمال تکرار این اتفاق پس از قهرمانی سیتی در بازی روز یکشنبه نیز به وجود بیاید. 
پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر استون ویلا در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« تماشاگران باید بسیار محتاط باشند و درست رفتار کنند. اتفاقی که در گودیسون پارک و پورت ویل و دیگر دیدارها رخ داد به هیچ وجه خوب نبود اما نتیجه احساسات و خوشحالی زیاد هوادارانی بود که در ورزشگاه حاضر شده بودند.»

 

1709176


این مربی اسپانیایی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در جریان بازی اورتون و کریستال پالاس رخ داد اظهار داشت:«این موقعیت خطرناکی است و ما باید به بهترین شکل ممکن رفتار کنیم. باید در لحظه درست جشن بگیریم. این شرایط خطرناک است و من پاتریک ویرا را درک می‌کنم چون شما هرگز نمی‌دانید که افراد ممکن است چه واکنشی نشان دهند.»
سیتی در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از لیورپول صدرنشین است و شکست یا تساوی این تیم ممکن است باعث از دست رفتن جام قهرمانی در هفته آخر شود. همین موضوع حساسیت دیدارهای این هفته را بیش از پیش افزایش داده است.

دیدگاه‌ها