کد خبر : 1825472 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:54 | 41K بازدید | 14 دیدگاه

خبر تمدید را هم می‌گوید؟

قطعی؛ جشن اختصاصی برای امباپه در پارک دو پرنس

امشب پی اس جی برای کیلیان امباپه برنامه ای ویژه در نظر گرفته و شاید او خبر تمدید قراردادش را هم اعلام کند.

قطعی؛ جشن اختصاصی برای امباپه در پارک دو پرنس

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی امشب در پارک دو پرنس آخرین بازی فصل خود را برابر متز برگزار خواهد کرد. از چند هفته پیش قهرمانی پاریسی ها در لیگ قطعی شده بود و قرار است امشب جشن ویژه ای نیز در ورزشگاه برگزار شود. شب مسجل شدن قهرمانی پی اس جی، هواداران که از ناکامی تیم در لیگ قهرمانان دلخور بودند، ورزشگاه را ترک کردند و بیرون پارک دو پرنس جشن گرفتند ولی امشب گویا شرایط متفاوت خواهد بود.

1715045

طبق اعلام رسانه های فرانسوی،  امشب به مارکو وراتی و مارکینیوش، دو ستاره پی اس جی جوایزی ویژه اهدا خواهد شد و آنها برای هواداران صحبت خواهند کرد.

ساعتی پیش پی اس جی تایید کرد که برای کیلیان امباپه به عنوان بهترین گلزن و بهترین پاسور فصل لوشامپیونا نیز مراسم اختصاصی ویژه ای در نظر گرفته اند اما در این بیانیه مشخص نشده که ستاره فرانسوی نیز برای هواداران صحبت خواهد کرد یا خیر. امباپه قرار است از دستان برنارد لاما جایزه خود را دریافت کند.

1714216

 

این روزها همه منتظر تصمیم نهایی امباپه هستند و او باید از بین رئال و پی اس جی یکی را انتخاب کند. شاید امشب در حضور هواداران او خبر از تمدید قرارداد خود بدهد و اینگونه هم به نظر می آید که به ماندن نزدیک تر است تا جدایی.

دیدگاه‌ها